سرپرست شهرداری رشت تاکید کرد:

اجرای آرای ماده صد صیانت از حقوق شهروندی و تکلیف قانونی شهرداری است

بهارمست اجرای آرای ماده صد را صیانت از حقوق شهروندی و تکلیف قانونی شهرداری خواند و اذعان کرد: شهرداریهای مناطق باید ضمن اجرای قوانین و ضوابط شهرسازی بر اساس آرای صادره کمیسیون ماده صد از تداوم تخلفات ساختمانی جلوگیری به عمل آورند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، علی بهارمست، سرپرست شهرداری رشت با مدیران، معاونین و مدیران منطقه یک پیرامون امورات جاری و روند پیشرفت پروژه‌ها دیدار و گفتگو کرد.

بهارمست در نشست با مدیر، معاونین و مدیران منطقه یک ضمن تقدیر و تشکر از زحمات کلیه همکاران، تلاش برای تسریع در انجام وظایف محوله را تاکید کرد.

سرپرست شهرداری رشت با اشاره به وظایف شهرداری در بحث پسماند، از جمله رفت و روب و نظافت معابر عمومی، جمع آوری زباله، ارتقای سطح خدمت‌رسانی به شهروندان در حذف آلودگی‌های محیطی و عملیات پاکسازی خیابان‌های اصلی و فرعی توسط حوزه خدمات شهری را مورد تاکید قرار داد.

وی در ادامه اجرای آرای ماده صد را صیانت از حقوق شهروندی و تکلیف قانونی شهرداری خواند و اذعان کرد: شهرداری‌های مناطق باید ضمن اجرای قوانین و ضوابط شهرسازی بر اساس آرای صادره کمیسیون ماده صد از تداوم تخلفات ساختمانی جلوگیری به عمل آورند.

در پایان باقر قنبری، مدیر منطقه یک شهرداری رشت گزارش کاملی از واحدهای درآمدی، شهرسازی، عمرانی، خدمات شهری و… به سرپرست شهرداری رشت ارائه کرد.

Share