مدیر کل آموزش و پرروش گیلان؛

آموزش دانش آموزان در مدارس روستایی و مناطق کم جمعیت حضوری است

سال تحصیلی جدید در گیلان امروز با تحصیل بیش از ۳۲۰ هزار دانش آموز در استان آغاز شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مدیر کل آموزش و پرروش گیلان در اولین روز از آغازسال تحصیلی دانش آموزان اعلام کرد: سال تحصیلی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۰ در گیلان با ثبت نام قطعی ۳۲۸ هزار و ۲۵ دانش آموز تا پنجشنبه اول مهر، در مقاطع مختلف تحصیلی آغاز شد که این تعداد تا پایان مهر ماه افزایش می‌یابد.

محمد رحمتی با اشاره به تحصیل ۳ هزار و ۴۸۹ نفر در مقطع پیش دبستانی و ۳۲ هزار و ۹۰۳ نفر در پایه اول ابتدایی، افزود: از این تعداد دانش آموز، ۱۶۴ هزار و ۷۸۰ نفر در مقطع ابتدایی، ۸۶ هزار و ۶۵ نفر در متوسطه اول و ۷۱ هزار و ۷۷۴ نفر در مقطع متوسطه دوم امسال در مدارس گیلان تحصیل می‌کنند.

وی با اشاره به مجازی بودن آموزش دانش آموزان دست کم تا پایان مهر ماه، اضافه کرد: برای بازگشایی مدارس و آموزش حضوری منتظر دستور ستاد ملی و استانی کرونا خواهیم بود.

مدیر کل آموزش و پرروش گیلان گفت: امسال آموزش دانش آموزان در مدارس روستایی و مناطق کم جمعیت و با نظر شورای مدرسه حضوری است.

امروز مراسم شروع سال تحصیلی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۰ در گیلان به صورت نمادین در دبیرستان دکتر معین رشت با حضور مسئولان گیلان و شهرستان و تعداد محدودی از دانش آموزان با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

Share