امام جمعه رودسر؛

گشایش دغدغه های مردم اولویت دولت باشد

امام جمعه رودسر با اشاره به رای اعتماد مجلس به ۱۸ وزیر از ۱۹ وزیر دولت سیزدهم گفت: امیدواریم دولت جدید با نیروهای تازه نفس با توجه به دغدغه‌های مردم گره‌های کشور به ویژه مبارزه با فساد، مهار افسار گسیخته گرانی‌ها و مشکلات اقتصادی و اشتغال جوانان را باز کند و مردم بهبود وضعیت را لمس کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، حجت الاسلام‌و‌المسلمین تقی روحانی در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه رودسر در مسجد ملاامیرا با اشاره به وضعیت بد و گسترش بیماری منحوس کرونا در کشور اظهار کرد: نیروهای مسلح مانند دوران دفاع مقدس در این نبرد همگانی در کنار پزشکان، کادر درمان و دیگر مسؤولان برای ارائه خدمات بیشتر به مردم به میدان آمد و بی‌شک در خلق صحنه‌های زیبا و ماندگار برای مقابله با کرونا نقش‌آفرینی خواهد کرد.
وی با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته در خصوص واکسیناسیون مردم و ایجاد ایمنی بیشتر در مقابل کرونا افزود: موفقیت‌های بدست آمده بهداشت و درمان با همکاری بسیجیان در امر مهم واکسیناسیون جای قدردانی است هر چند که مردم بایستی قویاً توصیه های بهداشتی را جدی گرفته و رعایت کنند.
امام جمعه رودسر با اشاره به چهارمین روز از هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر در انفجار دفتر نخست وزیری در شهریور سال ۱۳۶۰ به دست منافقان کوردل تصریح کرد: این دو یار دیرین امام(ره) در مدت کوتاه خدمتی خود در نظام جمهوری اسلامی نامشان ماندگار و خون مقدس این عزیزان باعث ریشه‌کن شدن نفاق در کشور و انقلاب اسلامی ما شد اما منافقین آواره کشورهای مختلف هستند.
روحانی به اشاره به بهره‌برداری از ۱۸۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۶۳ میلیارد تومان به مناسبت هفته دولت در رودسر تصریح کرد: بهره‌برداری این میزان طرح نشان می‌دهد که نهضت خدمتگزاری انقلاب اسلامی به مردم علی رغم همه فشارها همچنان ادامه دارد و دشمن بداند کار خدمت رسانی به مردم با همه فشارها و به کوری چشماشان در این کشور متوقف نخواهد شد و ان‌شاالله در دولت انقلابی و حزب‌الهی شتاب بیشتری خواهد گرفت.
وی با اشاره به رای اعتماد مجلس شورای اسلامی به ۱۸ وزیر از ۱۹ وزیر دولت سیزدهم بیان کرد: امیدواریم دولت جدید با نیروهای تازه نفس با توجه به دغدغه‌های مردم گره‌های کشور به ویژه مبارزه با فساد، مهار افسار گسیخته گرانی‌ها و مشکلات اقتصادی و اشتغال جوانان را باز کند و مردم بهبود وضعیت را لمس کنند.
خطیب جمعه رودسر با اشاره به بازدید سرزده رئیس جمهور به همراه وزیران از خوزستان افزود: در طول هشت سال گذشته با بی‌اعتنایی از کنار مشکلات مردم خوزستان عبور شد، از دولت جهادی و انقلابی انتظار می‌رود در حل چالش‌های جامعه و رفع محرومیت‌ها جهادی وارد میدان شود و در این کار روز تعطیلی معنا ندارد همانطور که رئیس جمهور ثابت کردند.
وی با اشاره به اوضاع بد مسلمانان افغانستان و موضوع تجمع عده زیادی در فرودگاه کابل گفت: حدود ۱۸ هزار افغانی با آمریکایی‌ها کار کردند که به همه آن‌ها ویزا داده شد که در صورت لزوم بتوانند از کشور خارج شوند اما امروز خودشان سوار هواپیما شدند و این مردم را جا گذاشتند.
روحانی با اشاره به بدعهدی آمریکا و قابل اعتماد نبودن شیطان بزرگ گفت: هر جا آمریکا وارد شد جز بدبختی و ویرانی برای آن ملت هیچی به همراه نداشته و باید این درس عبرتی برای همه دلدادگان داخلی کشورمان باشد

Share