جانشین فرمانده انتظامی گیلان خبر داد:

کشف ۶ تن آرد احتکار شده از یک انبار در رشت | متهم ۶۲ ساله به اداره آرد و غله معرفی شد

سرهنگ حسین حسن‌پور، جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان اظهار داشت: ۶ تن آرد احتکار شده از یک انبار در شهرستان رشت کشف شد و متهم ۶۲ ساله این پرونده برای سیر مراحل قانونی به اداره آرد و غله معرفی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان گفت: ۶ تن آرد احتکار شده از یک انبار در شهرستان رشت کشف شد.

سرهنگ حسین حسن‌پور با بیان اینکه اقدامات قاطع نیروی انتظامی در راستای مقابله با احتکار، سبب قانونمداری می‌شود و مؤلفه‌های امنیت را ارتقاء می‌دهد، اظهار داشت: مبارزه با اخلالگران نظام اقتصادی و به خصوص کسانی که کالاهای اساسی را به برای افزایش قیمت و دریافت سود بیشتر احتکار می‌کنند، در دستور کار پلیس قرار دارد.

وی در ادامه به خبرهای دریافتی در خصوص احتکار مقدار زیادی آرد در شهرستان رشت اشاره کرد و گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی استان در راستای برخورد با محتکران، بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان با اعلام اینکه در این راستا تحقیقات نامحسوس آغاز و پس از تایید خبر، محل احتکار که یک انبار در شهر رشت بود، مورد شناسایی قرار گرفت، افزود: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی با هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام شدند.

این مقام انتظامی از کشف ۶ تن آرد احتکاری در بازرسی از این انبار خبر داد و تصریح کرد: متهم ۶۲ ساله این پرونده برای سیر مراحل قانونی به اداره آرد و غله معرفی شد.

سرهنگ حسن‌پور اذعان داشت: کارشناسان ارزش آردها کشف شده را ۴۵۰ میلیون ریال برآورد کردند.

وی در پایان بر برخورد قاطع و قانونی پلیس با محتکران و قاچاقچیان تاکید کرد و گفت: پلیس با تمام توان برای برقراری نظم و امنیت تلاش می‌کند و شهروندان در صورت اطلاع از هرگونه احتکار یا قاچاق کالا، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

Share