نماینده لاهیجان و سیاهکل در مجلس:

واحد سوختگی در بیمارستان لاهیجان راه اندازی می شود

نماینده لاهیجان و سیاهکل در مجلس، از تخصیص اعتبار هشت و نیم میلیارد تومانی جهت احیای دو بیمارستان تعطیل شده لاهیجان خبر داد و تصریح کرد: به دنبال راه اندازی یک واحد سوختگی در لاهیجان هستیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رسول فرخی در حاشیه بازدید فرمانده دانشکده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی از امکانات بهداشتی و درمانی شهرستان لاهیجان، اظهار کرد: شهرستان لاهیجان قطب درمان شرق گیلان محسوب می شود.

وی از تخصیص اعتبار هشت و نیم میلیارد تومانی جهت احیای دو بیمارستان تعطیل شده لاهیجان خبر داد و تصریح کرد: به دنبال راه اندازی یک واحد سوختگی در لاهیجان هستیم که علاوه بر این شهرستان، شرق گیلان را پوشش دهد.

نماینده شهرستان های لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی از ارتش جمهوری اسلامی خواست هم در حوزه های مرتبط با کرونا و هم سایر حوزه های بهداشتی به لاهیجان و سیاهکل کمک کند و یادآور شد: اقدامات ارتش در روزهای کرونایی بسیار خوب و ویژه بود.

فرخی، با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی توانسته کمبودهای بهداشتی و درمانی کشور را در سطح استان ها جبران کند، گفت: ارتش حاصل نظام و ملت است و مردم قدردان اقدامات ارتش به ویژه در رشت و غرب گیلان هستند. امیدواریم به زودی شاهد اقدامات بهداشتی ارتش در لاهیجان و سیاهکل نیز باشیم.

Share