ندیمی در جمع اعضای جمعیت هلال احمر شهرستان لاهیجان

لعنت به افرادی که با قلم، همه ی خدمات و دستاورد های یک نظام را زیر سوال می برند/ اگر عدالت ندارید، دست کم قداست قلم را در نظر بگیرید

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ندیمی در جمع اعضای جمعیت هلال احمر شهرستان لاهیجان گفت: لعنت به افرادی که با قلم همه ی خدمات و دستاورد های یک نظام را زیر سوال می برند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از زبان گویا، ابوذر ندیمی نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی، در جمع کارکنان و امدادگران هلال احمر شهرستان لاهیجان طی سخنانی اظهار داشت : خدمت به مردم و در اختیار مردم بودن، افتخار و فرصتی است که به سادگی به دست نمی آید، پس ضمن حمد و سپاس از خداوند متعال، باید بر انجام وظیفه و تحقق اهداف، کوششی بسیار نمود.

image_600_800ندیمی گفت: امنیت و آرامش امروز ما، مرهون فداکاری و ایثار شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی است، روا نیست که بخواهیم چنین شرایطی را با دروغ پراکنی و افترا به خادمین ملت و مردم برهم زنیم.

وی تصریح کرد: لعنت به افرادی که با قلم، همه ی خدمات و دستاورد های یک نظام را زیر سوال می برند، لعنت به افرادی که بدون داشتن دانش کافی، به دنبال قضاوت کردن و بهانه تراشی ها سودجویانه هستند.

این مسئول اذعان داشت: خداوند شاهد اعمال و افکار ماست، اگر عدالت ندارید، دست کم قداست قلم را در نظر بگیرید.

نماینده مردم شهرستان های لاهیجان و سیاهکل گفت: هر چقدر بتوان تجهیزات و امکانات بیشتری را در خدمت سازمان ها  امدادی و نهادی خدمات رسان قرار داد، می توان انتظار بیشتری هم از آنها، در مواقع لزوم داشت.

ندیمی ضمن قدردانی از تلاش شبانه روزی امدادگران هلال احمر در خصوص نجات جان هموطنان عزیز، اظهار داشت: کمک به انسانها، آن هم در مواقعی که در خطر هستند یا حادثه دیده اند، بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.

وی افزود : خداوند متعال را شاکریم که با پیگیری های به عمل آمده و مکاتبات با وزارت بهداشت و شخص آقای دکتر دیناروند معاون غذا و داروی وزیر بهداشت، و همچنین  مدیر عامل سازمان هلال احمر استان گیلان، توانستیم که مجوز داروخانه را برای لاهیجان و شرق گیلان کسب نماییم.

این مسئول گفت: با توجه به افزایش قیمت دارو در سال های گذشته، یکی از مخاطرات بیماران خاص، تهیه دارو است، که به لطف خداوند و مسئولین دلسوز نظام مقدس جمهوری اسلامی توانستیم با کسب این مجوز، مشکل عرضه دارو به ویژه دارو های خاص را حل نمایم..

ندیمی در پایان سخنان خود، گفت: امید که در هیچ کجای مهین عزیز اسلامی، بوی کینه و نفاق استشمام نشود و همه خادمین نظام، به صورت همدلانه در خدمت مردم باشند.
tel final1

Share