با حضور در منزل اسماعیل ضرابی؛

عیادت مسئولان آستارا از محیط بان وظیفه شناس | قدردانی از تلاش محیط بانان در راه صیانت از انفال

محیط‌بان “اسماعیل ضرابی” در درگیری با افراد شرور و مافیای جنگل خواری منطقه پناهگاه حیات وحش لوندویل شهرستان مرزی بندر آستارا، از ناحیه پا و با سلاح سرد “چاقو” مورد تهاجم و حمله قرار گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، غلامرضا مرحبا با همراهی سرپرست فرمانداری و بخشدار مرکزی، امروز از محیط بان مصدوم آستارایی که در درگیری با اشرار جنگل خوار دچار مصدومیت شده است، عیادت کرد و گفت: محیط‌بان “اسماعیل ضرابی” در درگیری با افراد شرور و مافیای جنگل خواری منطقه پناهگاه حیات وحش لوندویل شهرستان مرزی بندر آستارا، از ناحیه پا و با سلاح سرد “چاقو” مورد تهاجم و حمله قرار گرفت.

وی در جریان این عیادت در منزل این محیط بان، در جریان آخرین اقدامات درمانی نامبرده قرار گرفت و یادآور شد: او در این درگیری به شدت مجروح و سریعا به بیمارستان شهید دکتر بهشتی آستارا منتقل شد و به گفته پزشک جراح، حال عمومی او خوب گزارش شده است.

مرحبا با بیان اینکه محیط بانان به عنوان پاسداران و حافظان همیشه بیدار منابع طبیعی و محیط زیست کشور هستند، خاطر نشان کرد: آنها به صورت شبانه روزی در راه صیانت از انفال الهی تلاش می کنند.

سرپرست فرمانداری آستارا نیز در این دیدار با اشاره به اینکه جانفشانی های این قشر، همواره شایسته تقدیر هست، تصریح کرد: تلاش محیط بانان در صیانت از طبیعت خدادادی نباید فراموش شود و این افراد در حفظ و نگهداری مواهب طبیعی و خدادادی به نسل های آینده، نقش مهم و ایثارگرایانه دارند.

سید سعید میرقربانی در پایان با بیان اینکه متأسفانه در سال های اخیر محیط بانان در سراسر کشور بارها مورد حمله قرار گرفته اند، تأکید کرد: باید پوشش‌های حمایتی از نظر قانونی در جبران خدمت و پیشگیری از مخاطراتی را که برای این محیط بانان صورت می پذیرد، مدنظر قرار گیرد.

Share