شاسی بلند قدرتمند «ب ام و» با قطعات ویژه و پوشش کربنی اختصاصی+ تصاویر
طبق نامگذاریهای متداول در منهارت، این پروژه با کد MHX6 ۷۰۰ WB شناسایی میشود که عدد ۷۰۰ به کانال توان پیشرانه و دو حرف آخر به واید بادی یا همان کیت بدنه حجیم برای این خودرو اشاره دارند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مازیار دانیالی در عصر ایران نوشت: منهارت پرفورمنس به عنوان یکی از برترین تیونرهای بین المللی یکبار دیگر سراغ هموطن خود رفته تا طی یک پروژه جذاب، بام و «اکس۶ام کامپتیشن» را تبدیل به جواهری از کربن کند!
طبق نامگذاریهای متداول در منهارت، این پروژه با کد MHX6 ۷۰۰ WB شناسایی میشود که عدد ۷۰۰ به کانال توان پیشرانه و دو حرف آخر به واید بادی یا همان کیت بدنه حجیم برای این خودرو اشاره دارند.
در قسمت پیشرانه، نمونه ۴.۴ لیتری ۸ سیلندر توربو دوقلو با بروزرسانیهایی که پشت سر گذاشته برابر با ۷۳۰ اسب بخار خروجی را در اختیار کاربر خود قرار میدهد. همچنین مشتریان میتوانند به عنوان آپشن، درخواست حذف کاتالیزورها و فیلترها در سیستم اگزوز را نیز بدهند که اثر چشمگیری در بهبود صدای خروجی پیشرانه و تنفس دارد.
سیستم تعلیق نیز کاملا بروزرسانی شده و ارتفاع این کراس اوور ۳۰ میلیمتر در مقایسه با نسخه استاندارد کاهش یافته است.
منهارت در کیت بدنهای که برای MHX6 ۷۰۰ WB استفاده کرده از ۲۴ پنل فیبرکربنی بهره میبرد که اثر مهمی در بهبود نمای ظاهری پروژه داشته اند. از جمله این قطعات کربنی میتوان به گریل (جلوپنجره)، اسپویلر عقب، دیفیوزر عقب، قاب آینههای کناری، رکابهای جانبی و… اشاره کرد.
در فضای داخل کابین نیز ۸ پنل فیبرکربن شاخص مورد استفاده قرار گرفته که از جمله باید به فرمان کاملا کربنی و قاب صندلیها اشاره کرد.
گفتی است؛ منهارت پرفورمنس مجموعهای است با ۳۰ سال سابقه که بطور تخصصی به تیونینگ خودروهای آلمانی بویژه بام و مشغول است. یکی از روشهای جالب گروه منهارت علاوه بر تغییرات ظاهری، جایگزینی موتور محصولای مانند ایی۳۰، ایی۴۶ یا ایی۹۰ ام۳ با موتور محصولات بسیار بزرگتر مانند پیشرانه ۵ لیتری ۱۰ سیلندر ایی۶۰ ام۵ است. خوب طبیعتا چنین تغییری در بخش موتور نیازمند بروزرسانی شاسی، تغییرات در سیستم ترمز، تعلیق و اگزوز خواهد بود و این جادوی مهندسان گروه تخصصی منهارت در ووپرتال آلمان است. رنگ طلایی به عنوان المان ثابت منهارت در بخشهای مختلف پروژههای این کمپانی مشاهده میشود.
دیدگاه