Ant لوکس و فناورانه چه ویژگی‌هایی دارد؟

شاسی بلند جدید چری رونمایی شد+ تصاویر

داخل کابین یک محیط فناورانه است که با جزئیات لوکس مانند طرح چوب و عناصر کرومی به خوبی تزئین شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از عصرایران، Ant نام محصول جدید کمپانی چری است که به عنوان یک کراس اوور میان سایز الکتریکی معرفی شده است. این خودرو اولین محصول کمپانی چری است که براساس ساختار تمام آلومینیومی توسعه یافته است.

براساس اطلاعات موجود؛ Ant با توجه به تریم از ۲۲۱۱۰ تا ۲۸۰۱۴ دلار قیمت گذاری خواهد شد. برد حرکتی این الکتریکی خالص نیز برابر با ۵۱۰ کیلومتر محاسبه شده است. از امکانات آن نیز می توان به ترمز فعال، هشدار خروج از خط و دستیار حفظ خودرو بین خطوط، کروز کنترل تطبیقی و پارک اتوماتیک را مورد اشاره قرار داد.

اما در رابطه با طراحی Ant همانطور که از تصاویر مشخص است؛ شباهت های زیادی با زبان طراحی محصولات لینک اند کو جیلی مشاهده می شود. اما به هر ترتیب حاصل کار جذابیت های ظاهری زیادی را همراه خود دارد که از جمله باید به دماغه دو تکه، چراغ های اصلی جلو با الگو و جانمایی متفاوت، نمای جانبی جذاب و شیب سقف به سبک کوپه اشاره کرد.

از منظر ابعاد؛ خودرو برابر با ۴۶۳۰ میلیمتر در طول، ۱۹۱۰ میلیمتر در عرض و ۱۶۵۵ میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. فاصله بین محورهای آن نیز برابر با ۲۸۳۰ میلیمتر است.

داخل کابین یک محیط فناورانه است که با جزئیات لوکس مانند طرح چوب و عناصر کرومی به خوبی تزئین شده است. دو نمایشگر بزرگ یکی برای نشانگرهای آمپر و دیگری به عنوان بخش اصلی تنظیمات سیستم سرگرمی کاملا جلب نظر می کنند.

در بخش پیشرانه نیز از موتور الکتریکی روی محور عقب استفاده می کند که میزان خروجی آن ۱۷۸ اسب بخار و گشتاور ۲۸۰ نیوتن متر است.  Ant یک باتری لیتیوم-یون با ظرفیت ۷۰.۱ کیلووات ساعت دارد که برد حرکتی ۵۱۰ کیلومتر را برایش تضمین خواهد کرد. چری ارائه نمونه های قدرتمندتر از منظر باتری و دستیابی به برد حرکتی بیشتر را در برنامه های آینده خود قرار داده است. همچنین نسخه مجهز به سامانه تمام چرخ محرک نیز در چشم اندازهای مربوط به Ant  قرار گرفته است.

Share