پس از برق‌گرفتگی و ایست قلبی؛

قدردانی جوان نجات یافته از مرگ از اورژانس گیلان

فردی که حین کار کردن در ساختمان دچار حادثه برق‌گرفتگی شد و با کمک فرشتگان سپید پوش اورژانسی به زندگی مجدد بازگشت، از پرسنل اورژانس گیلان تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرد ۳۰ ساله گیلانی که بر اثر برق گرفتگی در خمام دچار ایست قلبی تنفسی شده بود، با تلاش و سرعت عمل نیرو هاى اورژانس گیلان به زندگی دوباره بازگشت.

این فرد که حسین صداقت نام دارد ساکن خمام بوده و حین کار کردن در ساختمان دچار این حادثه شد که با کمک فرشتگان سپید پوش اورژانسی به زندگی مجدد بازگشت، از پرسنل اورژانس گیلان تقدیر کرد.

۸ اردیبهشت ۹۹ در ساعت ۲۰:۱۰ حادثه برق گرفتگی و ایست قلبی آقایی ۳۰ ساله در خمام به اطلاع اورژانس گیلان رسید و بلافاصله تیم فوریتهای پزشکی به محل حادثه اعزام شدند.

قبل از رسیدن تیم فوریت‌های پزشکی خمام، یکی از همکاران فوریت‌های پزشکی که منزل مسکونی‌اش در مجاورت محل حادثه بود، بلافاصله خود را به محل حادثه رساند و اقدامات اولیه را آغاز کرد.

تیم فوریت‌های پزشکی خمام نیز با سرعت عمل بالا به محل حادثه رسیدند و اقدامات درمانی لازم انجام شد، در طول مسیر عملیات احیای قلبی ریوی را ادامه دادند، خوشبختانه نبض و تنفس وی بازگشت و با موفقیت به بیمارستان پورسینای رشت انتقال دادند.

وى پس از درمان و بازگشت به زندگی عادی از پرسنل فوریت‌های پزشکی خمام که باعث نجاتش شدند قدردانی و تشکر کرد.

پرسنل فوریت‌های پزشکی خمام در این ماموریت موفق، آقایان زینالی و طیبی و همکار اورژانسی حاضر در محل حادثه که نقش ارزنده‌ای در موفقیت این ماموریت داشت آقای رشیدی بود.

Share