در هفتمین روز از هفته دولت؛

بهره برداری از ۳۵ طرح عمرانی و خدماتی با ارزش بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان در سنگر

علی فتح الهی در هفتمین روز از هفته دولت در حاشیه افتتاح پروژه های عمرانی، گفت؛ پروژه آسفالت ‌‌روکش راه روستایی در نشرودکل و قاضیان به ترتیب با اعتبار بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، ۳۵ پروژه عمرانی و خدماتی با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان در بخش سنگر به بهره برداری رسید.

 علی فتح الهی در هفتمین روز از هفته دولت در حاشیه افتتاح پروژه های عمرانی، گفت؛ پروژه آسفالت ‌‌روکش راه روستایی در نشرودکل و قاضیان به ترتیب با اعتبار بالغ بر یک میلیارد و  ۵۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

فرماندار رشت با بیان اینکه پروژه روکش آسفالت محور رشت-سنگر توسط اداره راهداری و‌حمل و نقل جاده ای با اعتبار پنج میلیارد تومان به بهره برداری رسیده است، افزود؛ اجرای این پروژه ها  سبب تسهیل عبور و‌مرور در مسیرهای اصلی و فرعی جاده ای می شود.

وی از بهره برداری همزمان بیش از ۱۶پروژه تقویت ‌‌توسعه برق خبر داد و تصریح کرد؛  برای اجرای این پروژه ها بالغ بر دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار تخصیص یافته است.

فرماندار شهرستان رشت در پایان گفت؛ بیش از ۱۶ واحد مسکن مددجویان بطور همزمان با اعتبار ۸۸۰ میلیون تومان در بخش سنگر افتتاح شد.

Share