زارع، سرپرست استانداری گیلان:

هفته دولت فرصتی برای بیان کارآمدی نظام در شرایط هجمه بدخواهان است

سرپرست استانداری گیلان پیروزی انقلاب اسلامی ایران و استمرار عزتمند آن را مرهون خون شهدا دانست و گفت: هفته دولت فرصتی مناسب برای بیان کارآمدی نظام و دولت در شرایط هجمه گسترده بدخواهان علیه مردم ایران است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ارسلان زارع در مراسم آغاز ویژه برنامه های هفته دولت در گلزار شهدای رشت با تبریک این ایام اظهار داشت: هفته دولت که مزین شده به نام اسوه های مدیریت در طراز نظام جمهوری اسلامی یعنی “شهیدان رجایی و باهنر” است را گرامی می دارم و به روح بلند امام راحل(ره) و نیز شهدای انقلاب اسلامی سلام و درود می فرستم.

وی پیروزی انقلاب اسلامی ایران و استمرار عزتمند آن را مرهون خون شهدا دانست و هفته دولت را فرصتی مناسب برای بیان کارآمدی نظام و دولت آن هم در شرایط هجمه کنونی و برنامه گسترده بدخواهان مردم ایران خواند.

دکتر زارع خاطرنشان کرد: بیان خدمات انجام شده در دولت تدبیر و امید که از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران است، زمینه امیدآفرینی عموم مردم را فراهم می کند و از ایجاد یاس در جامعه پیشگیری می نماید.

سرپرست استانداری گیلان به افتتاح یک هزار و ۲۶ پروژه با اعتباری بالغ بر یک هزار و ۵۳۶ میلیارد تومان در استان گیلان همزمان با هفته دولت اشاره کرد و افزود: افتتاح این میزان پروژه می تواند گواهی بر بطلان ادعاهای دشمنان مبنی بر وجود رکود و بحران در کشور باشد .

وی با اشاره به اینکه بیش از هزار میلیارد تومان از اجرای پروژه‌های مذکور با مشارکت بخش خصوصی بوده ،این امر را نشانگر اهتمام همه جانبه دولت و ملت و هم افزایی جمعی برای اعتلای ایران سربلند خواند.

زارع بیان داشت:یکی از مهمترین موضوعاتی که باید به آن توجه نمود، این است که در گیلان علاوه بر طرح های استانی، برخی پروژه ها همچون راه آهن رشت-قزوین به صورت ملی اجرا شده که بررسی اجمالی این موضوع نشان دهنده توجه دولت دوازدهم به این استان است و به طور قطع پروژه های نیمه تمام دیگر نیز با همان عزم پیگیری می شوند تا در وقت ممکن و مناسب مورد استفاده مردم قرار گیرد.

سرپرست استانداری گیلان ضمن تقدیر از مشارکت مردم در روند توسعه استان و همراهی بخش خصوصی و تلاش های دستگاه‌های اجرایی، خاطرنشان کرد: با تعامل، وفاق و همدلی خوبی که در گیلان وجود دارد و نیز تلاش های اصحاب رسانه باید با اطلاع رسانی گسترده از خدمات انجام شده و نمایش جلوه های کارآمدی دولت برای تقویت امید در ملت، تقویت و تحکیم انسجام ملی تلاش بیشتر کرد.

Share