با دستور مدیریت؛

باشگاه تراکتور تعطیل شد

با دستور مدیریت باشگاه تراکتور تمرینات این تیم و واحدهای اداری این باشگاه تا اطلاع ثانوی تعطیل شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، باشگاه تراکتور در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: بنا به دستور مدیریت باشگاه تراکتور، پیرو تصمیم قبلی هیات مدیره باشگاه، تمرینات تیم فوتبال و واحدهای اداری باشگاه تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهد بود.

پیش از این اعلام شده بود که با تصمیم هیات مدیره‌ی تراکتور، باشگاه به هیات فوتبال آذربایجان شرقی سپرده شده است.

ششگلانی: تراکتور را به کسی می‌دهیم که زنوزی بگوید

رییس هیأت فوتبال آذربایجان‌شرقی درباره انتقال مالکیت باشگاه تراکتور توضیحاتی را ارائه کرد.

جواد ششگلانی در پاسخ به این سؤال که آیا هیأت فوتبال قصد تیم‌داری دارد؟ گفت: «خیر ما به هیچ عنوان چنین قصدی نداریم. من با آقای زنوزی هم صحبتی نداده‌ام.»

وی هم‌چنین توضیح داد: «ما منتظر نظر آقای زنوزی هستیم و به هرکسی که او بگوید ما باشگاه را منتقل می‌کنیم و خودمان قصد نداریم که بر باشگاه مالکیت کنیم.»

او در خصوص تصمیم تراکتوری‌ها اظهار داشت: «وظیفه ما این است که نقش انتقالی را انجام دهیم و نمی‌دانم منظور مدیران تراکتور از تحویل باشگاه چه چیزی است و در این باره باید دیدگاه خود را بگویند.»

ششگلانی راجع به تلاش هیأت فوتبال در ماجرای تراکتور عنوان کرد: «جلسات متعددی تشکیل شده و ادامه هم خواهد یافت. جلسه با دستگاه‌های نظارتی و مسئولان ذی‌ربط بوده که در فرمانداری و استانداری و حتی بیت امام جمعه و اداره ورزش تشکیل شده است.»

رییس هیأت فوتبال در مورد احتمال بازگشت تراکتور به مالکان قبلی گفت: «این احتمال دارد وجود دارد اما بنیاد تعاون سپاه یا کارخانه هنوز درخواستی نداده‌اند و من اطلاعی ندارم.»

Share