نماینده مردم آستانه‌اشرفیه در مجلس تأکید کرد:

انتقاد از عدم تخصیص واکسن کافی به آستانه‌اشرفیه | اگر مشکل حل نشود، درخواست تفحص می‌کنم

نجفی با انتقاد از عدم تخصیص واکسن کافی به این شهرستان گفت: آستانه اشرفیه یکی از گردشگر پذیرترین شهرستان در گیلان است اما تاکنون تنها ۶۰ هزار دوز واکسن به این شهرستان اختصاص یافته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از آستان‌خبر، ابراهیم نجفی در جلسه پیگیری برنامه‌ها و پروژه‌های در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان با بیان اینکه جاده آستانه‌اشرفیه به بندرکیاشهر مشکلاتی را برای مردم ایجاد کرده است، اظهار کرد: عدم تکمیل چهار بانده شدن جاده بندرکیاشهر مشکلاتی را برای مردم منطفه ایجاد کرده و در این خصوص توافقات اولیه انجام شده و این جاده به راهداری تحویل داده می‌شود.

وی از شناسایی مشکلات حوزه کشاورزی در گیلان خبر داد و گفت: تمامی مشکلات حوزه کشاورزی در گیلان با بازدیدهای میدانی شناسایی و این مشکلات به زودی در کمیسیون کشاورزی مجلس بررسی و اعضای این کمیسیون به گیلان سفر می‌کنند.

نماینده مردم شهرستان آستانه‌اشرفیه با اشاره به فرسوده بودن شبکه برق‌رسانی در استان گیلان، بیان کرد: گیلان یکی از فرسوده‌ترین شبکه انتقال برق در کشور را دارد زیرا تنها ۲۸ درصد شبکه برق گیلان با کابل‌های خود نگهدار انجام می‌شود.

انتقاد از عدم تخصیص واکسن کافی به آستانه‌اشرفیه

نجفی با انتقاد ازعدم تخصیص واکسن کافی به این شهرستان تصریح کرد: آستانه اشرفیه یکی از گردشگر پذیرترین شهرستان در گیلان است اما تاکنون تنها ۶۰ هزار دوز واکسن به این شهرستان اختصاص یافته و اگر تا پایان هفته این ضعف برطرف نشود، در مجلس شورای اسلامی خواستار تحقیق تفحص از دانشگاه علوم پزشکی خواهم بود زیرا این کمبود تخصیص واکسن غیر قابل قبول است.

وی با گله‌مندی از فرسوده بودن شبکه انتقال آب از سایت شهید خوش‌سیرت به دیگر نقاط گیلان گفت: سایت شهید خوش سیرت آب شرب برخی از مناطق از جمله لاهیجان را تأمین می‌کند اما خط انتقال آن فرسوده بوده و در راستای بهسازی شبکه انتقال آب مقدمات لازم انجام شده است.

Share