مسعود علیپور دبیرکل جبهه همنا گیلان؛

استاندار بومی مطالبه گیلانیان از دولت مردمی سیزدهم است

میخواهیم از تصمیم گیران دولت بپرسیم برای استان گیلان به دنبال چه شخصیتی هستند؟ نظامی؟ دانشگاهی؟ از جنس مجلس؟ جوان انقلابی؟

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مسعود علیپور دبیرکل جبهه همنا گیلان در یادداشتی نوشت:

این روزها بحث انتصاب جدید استاندار گیلان داغ است. از یک طرف گزینه های بومی و از سوی دیگر گزینه های غیر بومی مطرح هستند. حال ذکر این نکته ضروری است که باید از گذشته درس بگیریم و همه جریانات فعال سیاسی استان بجای اختلاف و تخریب، دست به دست هم دهیم و خواسته‌های اصلی مردم گیلان را که با حضور پر رنگی در انتخابات از دولت منتخب انقلابی حمایت کردند را مطالبه کنیم و با انتخاب فرد اصلح بومی برای مشکلات گیلان عزیزمان گام برداریم. اما چرا گزینه بومی؟ بدون شک انتخاب گزینه بومی به مشکلات استان آگاه است، و می تواند با سرعت بیشتری برای حل آن ها اقدام کند.

استاندار بومی مطالبه گیلانیان از دولت مردمی سیزدهم است. حتی شخص آقای دکتر رئیسی در سفر به استان اظهار داشتند؛ باید از ظرفیت بالای گیلان در سطح کشور استفاده شود؛ آیا در عمل این اتفاق افتاد؟ حال که در وزارت خانه ها از نخبگان گیلانی استفاده نکردید؛ نگذارید استاندار غیر بومی همانند ادوار گذشته وقت مردم را بگیرد و این استان را سکوی پرتاب خود کند.

میخواهیم از تصمیم گیران دولت بپرسیم برای استان گیلان به دنبال چه شخصیتی هستند؟ نظامی؟ (گیلان شجاع ترین و با تدبیرترین سرداران نظامی را دارد)؛ دانشگاهی؟ (اساتید و روئسای دانشگاهی گیلان در سطح ملی دارای بالاترین امتیاز هستند) از جنس مجلس؟ (نماینده ادوار گذشته ما تجربه وزارتخانه را هم یدک میکشد) جوان انقلابی؟ ( جوانترین فرماندار کشور محصول خطه سرسبز گیلان است) باید گفت بهترین نوع شخصیت ها در استان گیلان حضور دارند و دولت به دنبال بهانه تراشی و گزینه غیر بومی برای گیلان نباشد. نکته دیگری که از دولت آقای رئیسی انتظار است؛ کادرسازی از جوانان انقلابی است.

همانگونه که جریان اصلاح طلب در آخرین روزهای مدیریتی شان هم دست از مهره چینی بر نداشته اند بنابر این توجه به جوانان انقلابی برای پذیرش مدیریت ها در استان نیز جز مطالبات نسل جوان است که فقط در حد شعار به آن پرداخته شده که این امر باعث ایجاد یاس و نا امیدی جامعه جوانان گردیده است.

 

Share