حیدرزاده خبر داد؛

آغاز واکسیناسیون دانشجویان در گیلان | اولویت با دانشجویان مقاطع دکترا و کارشناسی ارشد

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی از اغاز ثبت نام دانشجویان برای دریافت واکسن کووید ۱۹ خبر داد و گفت: واکسیناسیون دانشجویان با توجه به محل تحصیل در دانشگاه آزاد یا دانشگاه گیلان انجام خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، دکتر آبتین حیدرزاده با بیان اینکه سامانه ثبت نام واکسن کووید ۱۹ برای دانشجویان باز شده اظهار داشت: با توجه به ابلاغ وزارت بهداشت و درمان، سامانه  salamat.gov.ir برای ثبت نام واکسیناسیون دانشجویان باز است و با ثبت نام و پس از اخذ پیامک، ارجاع دانشجویان برای دریافت واکسن انجام می شود‌.

وی افزود: همه ی دانشجویان می توانند با گرفتن وقت از سامانه salamat.gov.ir محل تزریق واکسن خود را انتخاب کنند.

معاون بهداشتی دانشگاه با بیان اینکه دانشجویان مقاطع دکترا و کارشناسی ارشد در اولویت اول دریافت واکسن هستند عنوان کرد: دانشجویانی که در دانشگاه های گیلان تحصیل می کنند در شهرستان های محل سکونت خود واکسینه می شوند و با توجه به اینکه حدود نیمی از آن ها ساکن گیلان هستند در داخل استان، واکسن خود را دریافت می کنند.

دکتر حیدرزاده تصریح کرد: واکسیناسیون دانشجویان با توجه به محل تحصیل در دانشگاه آزاد یا دانشگاه گیلان انجام خواهد شد.

به گفته وی، دانشجویان ساکن در شهرستان های غیر از رشت، در شهرستان های محل سکونت خود واکسینه می شوند.

معاون بهداشتی دانشگاه ادامه داد: همه ی دانشجویان می توانند با گرفتن نوبت از سامانه salamat.gov.ir محل تزریق واکسن خود را انتخاب کنند.

حیدرزاده تاکید کرد: دریافت نوبت از سامانه سلامت برای واکسن، از الزامات تزریق واکسن کووید ۱۹ است و از همه ی دانشجویان انتظار داریم که با حفظ نظم، برای دریافت واکسن اقدام کنند.

Share