محمدیاری در مخالفت با کلیات برنامه‌ها و کابینه پیشنهادی دولت سیزدهم:

منابع طبیعی در شمال کشور به معضل تبدیل شده | روند کنونی یارانه‌ها جوابگو نیست

حسن محمدیاری، نماینده مردم طوالش در مجلس اظهار داشت: دولت در حوزه سیاست خارجی باید قاطعانه و مبتنی بر عقلانیت و خرد جمعی موضع خود را مشخص کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از خانه ملت، حسن محمدیاری در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی در مخالفت با کلیات برنامه‌ها و کابینه پیشنهادی دولت سیزدهم گفت: دولت در حوزه سیاست خارجی باید قاطعانه و مبتنی بر عقلانیت و خرد جمعی موضع خود را مشخص کند.

نماینده مردم طوالش و رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به وضعیت یارانه‌ها افزود: روند کنونی یارانه‌ها جوابگو نیست و این اعتبارات باید به سمت تولید روانه شده و قشر آسیب‌پذیر را پوشش دهد.

وی اضافه کرد: منابع طبیعی در شمال کشور به معضل تبدیل شده است و هر چند نمایشی ویلاها را تخریب می‌کنیم اما باید در ابتدا از ساخت و ساز جلوگیری شود.

محمدیاری با بیان اینکه بانوان نیمی از جمعیت را تشکیل می‌دهند و استفاده از ظرفیت آنها ضروری است که این موضوع در کابینه آقای رئیسی دیده نمی‌شود، ادامه داد: در حوزه زنجیره کرونا شما باید الگو بوده و پروتکل ها را رعایت کنید.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم تصریح کرد: هر منطقه ظرفیتی دارد و باید با انتخاب استانداران آشنا به مسائل و مشکلات هر منطقه زمینه رفع معضلات را فراهم کرد

Share