در یکصد و پنجاه و دومین جلسه کمیسیون فرهنگی شورا؛

موافقت با لوایح کمک مالی به مرکز خدمات حوزه های علمیه و فرماندهی انتظامی گیلان

یکصد و پنجاه و دومین جلسه کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر رشت، عصر روز شنبه ۹ مرداد با حضور رئیس، اعضا، مدیران شهرداری و مشاورین کمیسیون برگزار گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، در ابتدای جلسه، اسماعیل چراغی مدیر برنامه و بودجه شهرداری رشت با ارائه توضیحاتی در خصوص لایحه کمک مالی به مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان گیلان پرداخت و در نهایت پس از بررسی‌های صورت گرفته توسط اعضای کمیسیون با بخشی از کمک درخواستی مدیرکل مرکز خدمت حوزه‌های علمیه استان موافقت و لایحه جهت صدور رای نهایی به صحن شورا ارسال گردید.
در ادامه جلسه در خصوص لایحه کمک مالی به فرماندهی انتظامی استان به منظور تامین بخشی از هزینه‌های امنیت قبل و بعد از برگزاری انتخابات با مبلغ درخواستی موافقت و لایحه مذبور جهت صدور رای نهایی به صحن شورا ارسال گردید.
در بخش دیگری از جلسه و در خصوص لایحه ۵ میلیون تومان کمک مالی به احدی از قهرمانان تیم ملی فوتبال هفت نفره پس از ارائه توضیحات توسط مدیر برنامه و بودجه شهرداری رشت با مبلغ درخواستی موافقت گردید و لایحه جهت صدور رای نهایی به صحن شورا ارسال گردید.

در خصوص لایحه واگذاری ملک (اجاره) واقع در بازارچه زرجوب به ستاد بازسازی عتبات عالیات استان (موکب الزهرا) با توجه به توضیحات نماینده مدیریت املاک و مستغلات شهرداری رشت و بحث و بررسی‌های صورت گرفته، عقد قرارداد بدون اخذ مصوبه شورا خلاف مقررات تشخیص داده شده و مقرر گردید تا لایحه مذکور به شهرداری عودت داده شده و پس از لحاظ شروط اعلام شده در کمیسیون و رعایت کامل ضوابط مربوط به عقد قرارداد، مجددا به شورا ارسال گردد و در این خصوص با توجه به خدمات خیریه و عام المنفعه موکب الزهرا مساعدت‌های لازم از جانب شورا صورت گیرد.
در پایان آخرین جلسه کمیسیون فرهنگی و اجتماعی در پنجمین دوره شورای اسلامی شهر رشت از تعدادی از مدیران شهرداری رشت و مشاورین که نهایت همراهی و همکاری را با کمیسیون داشتند با اهداء لوح یادبود قدردانی به عمل آمد.

Share