دادستان عمومی و انقلاب لنگرود اعلام کرد:

مسدود شدن ورودی جاده‌های منتهی به لنگرود | هموطنان به لنگرود سفر نکنند!

دادستان عمومی و انقلاب لنگرود از مسدود شدن ورودی جاده‌های منتهی به لنگرود با دستور قضایی خبر داد و تصریح کرد: از روز دوشنبه با دستور قضایی این مسیرها مسدود شده و تردد صرفاً برای ساکنان محلی مقدور است.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سید هاشم میرحسینی از مسدود شدن ورودی جاده‌های منتهی به لنگرود با دستور قضایی خبر داد و تصریح کرد: از روز دوشنبه با دستور قضایی این مسیرها مسدود شده و تردد صرفاً برای ساکنان محلی مقدور است.

دادستان عمومی و انقلاب لنگرود تأکید کرد: از همه هموطنان می‌خواهیم با توجه به مسدود شدن مسیر، به لنگرود سفر نکنند.

وی با اشاره به شرایط فوق‌العاده استان گیلان به ویژه لنگرود، افزود: شرایط اعمال محدودیت برای تردد به لنگرود نیازمند همکاری شهروندان و ورود جدی مسئولان اجرایی و اتخاذ تدابیر لازم است.

دادستان عمومی و انقلاب لنگرود با درخواست از رسانه‌ها برای دعوت مردم به‌ عدم حضور در اماکن عمومی و کاهش ترددها، گفت: از شهروندان محترم می‌خواهم برای حفظ سلامت خود و خانواده از ترددهای غیر ضروری خودداری کنند.

وی با اشاره به اینکه در صورت‌ عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و گسترش این ویروس، خدمات‌دهی به همشهریان می‌تواند با مشکلاتی روبرو شود، اظهار کرد: بهترین راهکار، اتخاذ تدابیر پیشگیرانه و رعایت نکات بهداشتی اعلام شده توسط مسئولان بهداشتی و درمانی شهرستان است.

Share