تسهیلات لازم در تردد کادر درمان و مشاغل ضروری لحاظ شد

واکنش پلیس راهور به خبر جریمه کادر درمانی حین تردد بین شهری در گیلان

معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا اظهار کرد: از زمان شروع اجرای این طرح، به همکاران سراسر کشور ابلاغ گردید، تسهیلات لازم در تردد کادر محترم درمان و سایر مشاغل ضروری را در اجرا لحاظ نموده و توقیف و جریمه را بنا به ضرورت و عدم کفایت تذکر اعمال نمایند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا در واکنش به اخبار منتشرشده در فضای مجازی مبنی بر جریمه کادر درمانی حین تردد بین شهری در استان گیلان گفت: در اجرای سیاست‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا که عمده تصمیم‌سازان آن، از کادر محترم و زحمت کش درمان کشور هستند، پلیس راهور به جد نسبت به اعمال محدودیت در ترددهای با پلاک غیر بومی اقدام می‌نماید.

وی افزود: از زمان شروع اجرای این طرح، به همکاران سراسر کشور ابلاغ گردید، تسهیلات لازم در تردد کادر محترم درمان و سایر مشاغل ضروری را در اجرا لحاظ نموده و توقیف و جریمه را بنا به ضرورت و عدم کفایت تذکر اعمال نمایند. در طول اجرای طرح، برخی از هموطنان، با ارائه مدارک غیر قابل قبول و یا حتی نامعتبر، اصرار به انجام سفرهای غیرضروری می‌نمایند که همکاران بنده ناچارند از ترددهای آنان ممانعت نمایند.

Share