پس از بازدید از سایت لاکان صورت گرفت؛

قول مساعد فرمانده نزاجا برای خرید یک سوله درمانی ۳۰۰ تخته در گیلان

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران پس از بازدید از سایت دانشگاهی لاکان، قول خرید یک باب سازه فلزی پیش‌ساخته را با ظرفیت بستری ۳۰۰ بیمار در جوار این سالن بحران طی یک هفته پس از خرید سازه داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، امیر کیومرث حیدری- فرمانده نزاجا امروز در حاشیه بازدید از سایت دانشگاهی لاکان رشت در جمع خبرنگاران از متقبل شدن خرید و در اختیار گذاشتن یک باب سازه پیش‌ساخته فلزی بیمارستانی توسط نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران به حوزه سلامت گیلان خبر داد و اظهار کرد: یک سازه فلزی پیش‌ساخته بیمارستانی توسط نزاجا خریداری و جهت استفاده مردم استان در اختیار دانشگاه علوم پزشکی گیلان قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به عزم نیروی زمینی محوری ارتش در جهت توسعه فضای فیزیکی درمانی ویژه بیماران کرونایی در گیلان، افزود: این سازه فلزی پیش‌ساخته ظرف یک هفته پس از خریداری در اختیار نظام سلامت گیلان قرار می‌گیرد.
فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه سوله خریداری‌شده ارتش به‌صورت فوری جهت تجهیز توسط دانشگاه علوم پزشکی گیلان مهیا می‌شود، گفت: نزاجا در نظر دارد سوله‌ای استاندارد با ظرفیت حداقل استقرار ۳۰۰ بیمار را برای گیلان فراهم کند.

امیر حیدری افزود: نیروی زمینی محوری ارتش علاوه بر در اختیار گذاشتن سوله، در آینده نیز مساعدت‌های لازمه را جهت توسعه خدمات بهداشتی و درمانی خواهد داشت.
گفتنی است؛ در حال حاضر در سایت دانشگاهی لاکان رشت یک سالن اورژانس پشتیبان با ظرفیت ۱۲۰ تخت درمانی با اعتبار هفتاد میلیارد تومانی احداث و به بهره‌برداری رسیده است که در حال ارایه خدمت به بیماران کرونایی است. در حاشیه این سالن اورژانس پشتیبان ۱۲۰ تخت خوابی، مساحت کافی جهت استقرار دو سالن اورژانس پشتیبان دیگر نیز در طراحی‌های اولیه پیش‌بینی شده است.

Share