شرکت محصولات مهرآیین ؛ حامی کشاورزان ایران زمین

مجموعه مهرآیین، شرکتی جوان در حوزه فروش محصولات کشاورزی است، که نه تنها برای اعضای خود سودآوری می‌کند، بلکه با در نظر گرفتن نیاز کشاورزان و مشتری‌ها، بخشی از نیاز بازار را نیز پاسخ می‌دهد.

اصولاً هدف از راه‌اندازی مجموعه‌های تجاری، این است که افراد بتوانند برای خود کسب و کاری شخصی داشته باشند و از این طریق نه تنها به درآمدی بیشتر برسند، بلکه استقلال کاری را تجربه کنند. اما خوب است در کنار اهداف شخصی، نفع عمومی نیز در نظر گرفته شود. مجموعه مهرآیین، شرکتی جوان در حوزه فروش محصولات کشاورزی است، که نه تنها برای اعضای خود سودآوری می‌کند، بلکه با در نظر گرفتن نیاز کشاورزان و مشتری‌ها، بخشی از نیاز بازار را نیز پاسخ می‌دهد.

مهرآیین | محصولات مهرآیین | محصولات غذایی مهرآیین

کشاورزی در ایران زمین

از گذشته تا کنون کشاورزی، اصلی‌ترین منبع تأمین غذای بشر بوده است و این موضوع تنها مختص ایران نیست. آنچه ما را در مورد کشاورزی ایران به فکر وا می‌دارد، شرایطی است که کشاورزان پرتلاش ما با آن روبرو هستند. بسیار می‌شنویم که محصولات کشاورزی به دلیل عدم توانایی نگهداری کشاورز و نبود موقعیت فروش با قیمت مناسب، از بین می‌رود.

یکی از راه حل‌های مناسب جلوگیری از چنین اتفاقاتی، ایجاد بستر مناسب برای خرید محصولات کشاورزی است. به همین منظور شرکت مهرآیین مانند بسیاری مجموعه‌های دیگر کار خود را در این زمینه آغاز کرده است.

تولد مهرآیین؛ آغاز یک موقعیت برد برد

محصولات کشاورزی، بخشی مهم از سبد غذایی خانواده‌ها را تشکیل می‌دهد. زمانی که در سال ۱۳۹۵، بنیان‌گذاران مهرآیین تصمیم گرفتند تا فعالیتی را در عرصه فروش این محصولات آغاز کنند، این واقعیت را در نظر گرفتند.

حال که چند سال از شروع کار این مجموعه می‌گذرد، محصولات مهرآیین به یکی از گزینه‌های خرید مردم تبدیل شده است. از آنجایی که محصولات این مجموعه مانند زعفران و چای مهرآیین، کیفیت بالایی دارند، اعتماد و رضایت مشتری باعث تداوم فعالیت‌های آن شده است.

در این بین کشاورزان که سهم بسیار بزرگی در تهیه محصولات دارند نیز، از نظر اقتصادی در شرایط بهتری قرار گرفته‌اند. چرا که فرآیند فروش محصول با قیمت مناسب و همراه با سود برای آن‌ها راحت‌تر شده است.

فعالیت در سطح کشور

امروزه تجارتی پیروز است که از پلتفرم‌های آنلاین برای ارائه محصولات خود استفاده کند. اگر سری به سایت این مجموعه بزنید، می‌بینید که بخشی مربوط به فروشگاه دارد و شما می‌توانید از سراسر ایران در آن سفارش ثبت کنید. علاوه بر آن این مجموعه در شبکه‌های اجتماعی نیز فعالیت دارد و شما به راحتی می‌توانید از اخبار و تخفیف‌های آن باخبر شوید.

محصولات مهرآیین؛ باکیفیت و بهداشتی

در سفره همه ما ایرانی‌ها، غلات، حبوبات، ادویه‌های بومی و چای بسیار دیده می‌شود. بنابراین طبیعی است که بخواهیم این محصولات را در بهترین شکل آن‌ها استفاده کنیم.

  • چای مهرآیین

از آنجایی که شرکت مهرآیین در استان گیلان واقع شده است، در مورد محصولاتی مانند چای مهرآیین می‌توانیم با اعتماد اقدام به خرید کنیم. خطه زیبا و سرسبز شمال کشور، پر است از زمین‌های باطراوت چای ایرانی ، مهرآیین نیز از همین محصولات برای تهیه چای خود استفاده می‌کند. با خرید چای مهرآیین لذت نوشیدن چای خوش عطر و طعم ایرانی را تجربه کنید.

خرید چای | خرید چای ایرانی | خریذ چای با کیفیت ایرانی | خرید چای مهرآیین

  • زعفران مهرآیین

گران‌ترین ادویه جهان، از گیاهان معطری است که ما ایرانیان برای افزودن رنگ و عطر خوش به برخی از غذاها و دسرها اضافه می‌کنیم. زعفران که پرچم گلی به همین نام است، بسیار گران قیمت است، اما این موضوع باعث نشده است تا مهرآیین از کیفیت محصول خود بکاهد. بنابراین می‌توانید با اعتماد از اصل بودن آن جهت خرید زعفران با کیفیت ایرانی به وب سایت مهرآیین مراجعه نمایید .  کشاورزان زحمت‌کش ایران زمین با تلاش بسیار قدم اول تولید زعفران مهرآیین را طی کرده‌اند.

خرید زعفران | خرید زعفران با کیفیت | خرید زعفران ایرانی

  • هل

ادویه معطر هل، در بیشتر شیرینی‌های سنتی ایران استفاده می‌شود. همانطور که می‌دانید برای دادن عطر به چای نیز همراه آن دم می‌شود. در مجموعه مهرآیین این محصول با نهایت دقت بسته‌بندی می‌شود و هیچ دانه شکسته‌ای در این بسته‌ها وجود ندارد. به این ترتیب هر دانه آن عطر اصلی را حفظ می‌کند و شما می‌توانید در هنگام مصرف آن را به دلخواه بشکنید یا به صورت سالم استفاده کنید.

  • حبوبات

حبوبات از مهمترین محصولات مهرآیین هستند. بسته‌بندی‌های حبوبات این اطمینان را به مشتری می‌دهد که، فرایندی بهداشتی در جریان بوده است. بعلاوه در بسته‌های حبوبات مهرآیین، دانه‌های خراب یا سنگ‌ریزه وجود ندارد.

  • خشکبار

میوه‌های خشک شده از تنقلات مورد علاقه ما ایرانیان است. این مجموعه از آگاهی خود نسبت به این موضوع استفاده کرده است و انواع آلوها و توت خشک‌شده را در بسته‌بندی ارائه می‌دهد.

داستان موفقیت ادامه دارد

زمانی که مدیران مجرب مهرآیین گرد هم آمدند، می‌دانستند که از تلاش برای رسیدن به اهداف خود باز نمی‌مانند و همین طور هم شد. تلاش برای ارائه محصولات با کیفیت بالاتر و توجه هر چه بیشتر به نیاز تأمین‌کنندگان و مشتری، باعث شده است تا در این شرایط اقتصادی که بسیاری از مجموعه‌ها قادر به ادامه فعالیت نیستند، مهرآیین در جای خود باقی بماند. این خبری خوب برای مصرف‌کنندگانی است که همیشه به دنبال بهترین‌ها هستند.

محصولات مهرآیین دربرگیرنده طیف وسیعی خوراکی‌ها و مواد اولیه تهیه غذا است. خانواده‌های ایران زمین می‌توانند با تهیه این محصولات تجربه‌ای خوب از غذای باکیفیت را برای اعضای خود و دورهمی‌ها ایجاد کنند.

Share