رئیس پلیس آگاهی گیلان خبر داد:

دستبند کارآگاهان پلیس آگاهی گیلان بر دستان بدل‌انداز غیربومی در رشت!

سرهنگ علیرضا حدادی، رئیس پلیس آگاهی استان گیلان از دستگیری عامل بدل‌اندازی طلاجات شهرستان رشت خبر داد و افزود: متهم ۳۵ ساله که اهل یکی از استان‌های غربی کشور است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رئیس پلیس آگاهی استان گیلان از دستگیری عامل بدل‌اندازی طلاجات شهرستان رشت خبر داد.

سرهنگ علیرضا حدادی پیشگیری و مقابله با سرقت را نیازمند عزم جدی و جمعی همه سازمان‌ها و نهادها و مسئولیت‌پذیری شهروندان با مراقبت از اموال و حذف زمینه‌های وقوع جرم عنوان کرد و اظهار داشت: آموزش مستمر برای افزایش سطح آگاهی عمومی از مهمترین راهکارهای پیشگیری از سرقت است که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

وی افزود: در پی وقوع چند فقره بدل‌اندازی در بازار طلافروشان شهرستان رشت، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان با بیان اینکه پس از اقدامات فنی و با شگردهای پلیسی متهم این پرونده‌ها شناسایی و مشخص شد این فرد در شهرستان لاهیجان حضور دارد ادامه داد: با هماهنگی قضائی متهم دستگیر شد.

این مقام انتظامی از کشف مقداری طلاجات و ۷۰۰ میلیون ریال وجه نقد در بازرسی از وسایل همراه این متهم خبر داد و بیان داشت: با بررسی کارشناسان مشخص شد، تمامی طلاجات کشف شده بدلی و متهم قصد فروش آن‌ها به جای طلای واقعی را داشته است.

سرهنگ حدادی تصریح کرد: متهم ۳۵ ساله که اهل یکی از استان‌های غربی کشور است به ۶ فقره بدل‌اندازی اعتراف و با تشکیل پرونده به دادسرا معرفی شد.

وی در پایات ضمن تاکید بر هوشیاری افراد گفت: کسبه و بازاریان در صورت اطلاع از فعالیت‌های مجرمانه و برخورد با موارد مشابه، بلافاصله مراتب را در کمترین زمان ممکن از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

Share