دور زدن قانون به سبک کرونا؛

خودروهای لاکچری غیربومی که با تریلی حمل خودرو وارد گیلان می شوند!

این روزها برخی می خواهند به هر قیمتی که شده قوانین را دور بزنند و وارد گیلان شوند لذا مشاهده شده که صاحبان خودورهای گرانقیمت و لاکچری، خودروهای خود را با تریلی روانه گیلان کرده و خودشان چراغ خاموش به استان وارد می‌شوند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایسنا، سید مهدی حسینی نیری، به حمل خودروهایی با پلاک غیر بومی به استان های توریستی اشاره و اظهار کرد: طی چند روز گذشته گزارشاتی منتشر شد مبنی بر اینکه خودروهای سواری به ویژه خودروهای لاکچری توسط خودروسواران از استان های دیگر حمل و در استان های شمالی تحویل داده می شوند.

وی این خودروسواران را فاقد آرم و نشان و بارنامه دانست و افزود: همکاران ما در امدادخودرو اقدام به بررسی تصاویر و فیلم های منتشر شده در این باره کردند، اما متاسفانه برخی از خودروسواران و تریلی های حمل خودرو به صورت زیرزمینی فعالیت می کنند و امدادخودرو نیستند.

رئیس انجمن صنفی امدادخودرو، با اشاره به وجود سایت های خدمات خودرویی غیر مجاز به ویژه برای حمل خودروهای لاکچری، ادامه داد: مردم با مراجعه به این سایت ها سرویس حمل و نقل خودرو می گیرند.

حسینی نیری، با بیان اینکه هیچگونه ارتباطی بین خودروسواران غیر مجاز و امداد خودرو وجود ندارد، تاکید کرد: امداد خودرو با نمایندگی های خود در استان گیلان هماهنگی های لازم را انجام داده که در صورت مشاهده موارد تخلف از طریق دستگاه قضائیه و با همکاری پلیس راهور و ناجا اقدام به شناسایی و توقیف خودروهای متخلف شود.

وی همچنین از مردم خواست موارد مشابه را به امدادخودرو یا پلیس راهور گزارش دهند و اضافه کرد: شماره ۱۵۹۳ بدون کد آماده دریافت گزارشات مردمی است.

Share