آخرین وضعیت بازیگر مرد به روایت همسرش؛

حال علی سلیمانی بهتر است اما همچنان دعا کنید

همسر علی سلیمانی خبر می‌دهد که حال او نسبت به قبل بهتر شده ولی همچنان از همه می‌خواهد برای سلامتی این بازیگر که این روزها با کرونا مبارزه می‌کند، دعا کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سهیلا جوادی، همسر علی سلیمانی که خود نیز درگیر ویروس کروناست، درباره تازه‌ترین وضعیت این بازیگر به ایسنا می‌گوید: خوشبختانه دیشب حالش بهتر شد و اکسیژن خونش بالا آمد ولی از همه دوستان می‌خواهم همچنان دعا کنند تا شرایط علی ثابت بماند. همه امیدمان به خداست و مبارزه علی.

او ادامه می‌دهد: فعلا همچنان به کمک دستگاه تنفس می‌کند و برای اینکه روند درمان آسان‌تر شود و او آرامش بیشتری داشته باشد، بیهوشی خودخواسته‌ای گرفته است. خوشبختانه داروها تاثیر مثبتی بر او داشت. بویژه یک داروی جدید که از دیروز تزریق آن را آغاز کرده‌ایم، سبب شد حال او بهتر شود. دارویی بود که به سختی پیدا شد ولی خوشبختانه موثر عمل کرد. به هر حال همه چیز به این دو سه روزه بستگی دارد و امیدوارم همچنان روند بهبود ادامه پیدا کند و شرایطش به ثبات برسد.

او در پاسخ به این پرسش که همسرش در جریان بازی در پروژه‌ای درگیر کرونا شده است، توضیح می‌دهد: علی در این مدت مدام سر کار بود ولی سرعت انتقال این ویروس آنچنان بالاست که نمی‌توان گفت هر کسی کجا و در چه موقعیتی درگیر آن شده است. بعد از علی من و دخترمان، صبا هم درگیر شدیم که خوشبختانه ریه صبا درگیر نشده است . با این حال نمی‌توانم کسی را متهم کنم یا جایی را مقصر بدانم و تنها چیزی که خواهان آن هستم، دعای مردم و دوستان است که امیدوارم علی با این دعاها این دو سه روزه را به سلامت بگذارند.

سهیلا جوادی با ارایه توضیحاتی درباره روند ابتلای علی سلیمانی به کرونا اضافه می‌کند: از اوایل مرداد ماه نشانه‌های بیماری در او دیده شد. بعد از تست و اسکن اول گفتند ریه‌اش درگیر نشده و از ما خواسته شد با چند روز فاصله بار دیگر اسکن ریه را انجام دهیم. در این مدت، چند دوز دارو استفاده کرد ولی بعد از چند روز تنفسش دچار مشکل شد و در اسکن بعدی معلوم شد ریه هم درگیر شده است و پزشک توصیه کرد در بیمارستان بستری شود.

او با اشاره به افزایش شمار مبتلایان به کرونا و پر بودن بیمارستان‌ها ادامه می‌دهد: همه بیمارستان‌ها پر بود تا اینکه به سختی توانستیم او را در بیمارستان فیروزگر که دستگاه اکسیژن‌ساز دارد، بستری کنیم. ابتدا در اورژانس بود و بعد در یک اتاق او را بستری کردیم، اما در ادامه به دلیل پایین آمدن اکسیژن خونش، به بخش آی سی یو منتقل و به تشخیص پزشک بیهوش شد تا روند درمان را در آرامش بیشتری طی کند.

جوادی در پایان  با بیان اینکه از شب گذشته یک داروی جدید به همسرش تزریق شده است، می‌افزاید: این دارو به سختی پیدا شد ولی خوشبختانه موثر بوده است و امیدوارم با دعای دوستان وضعیت علی ثابت بماند.

علی سلیمانی متولد سال ۱۳۴۹ و دانش‌آموخته بازیگری تئاتر است که در سه حوزه تئاتر، سینما و تلویزیون فعالیت می‌کند.

Share