نماینده رودسر و املش در گفتگو با دیارمیرزا؛

تغییر مدیران ناکارآمد گیلان از اهم واجبات است | احتمالا دو وزیر پیشنهادی رای اعتماد نگیرند

حجت الاسلام صفری ملک میان گفت: آنچه از بررسی ها مشخص است اکثر وزرا رای اعتماد خواهند گرفت و احتمالا دو وزیر پیشنهادی رای نخواهند آورد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، نماینده مردم رودسر و املش در گفتگو با دیارمیرزا درباره آخرین وضعیت بررسی وزرای پیشنهادی کابینه سیزدهم گفت: وزرای پیشنهادی از سوی رییس جمهور به مجلس معرفی شدند و از هفته گذشته بررسی سوابق این افراد آغاز شده است.

محمد صفری ملک میان افزود: بررسی ها در کمیسیون ها به درستی صورت گرفته و انشالله هفته آینده نیز شاهد اقدامات درست و صحیحی از سوی مجلس شورای اسلامی باشیم تا شرمنده مردم ایران نشویم.

وی ادامه داد: آنچه از بررسی ها مشخص است اکثر وزرا رای اعتماد خواهند گرفت و احتمالا دو وزیر پیشنهادی رای نخواهند آورد.

نماینده رودسر و املش با اشاره به این مطلب که گیلان از جمله استان هایی است که در شاخصه های توسعه نسبت به استان های دیگر عقب مانده است، گفت: برای استان گیلان به دنبال استانداری باید باشیم که در حد یک وزیر توانمندی داشته باشد تا در مسائل عمرانی و زیرساخت های بهداشت و درمان استان را به شاخص های کشور برساند.

رییس مجمع نمایندگان استان گیلان در ادامه گفت: استان گیلان برخورداری شاخصهای بهداشتی شرایط خوبی ندارد و از این جهت جلسه ای با وزیر پیشنهادی بهداشت آقای عین اللهی داشتیم و ایشان همانند موضوع را تایید و عنوان کردند که باید نگاه ویژه ای داشته باشیم.

وی افزود: مجمع نمایندگان گیلان به طور مکرر پیگیری موضوعات است تا بتوانیم حداقل امکانات بهداشتی را از سطح کلان کشور به استان هدایت کنیم.

صفری اولویت نمایندگان را اتمام پروژه های بزرگ نیمه تمام در بخش های بهداشت و درمان، کشاورزی، راه و شهرسازی، ورزش و جوانان و آب منطقه ای دانست و گفت: با توجه به اینکه شرایط کشور به لحاظ مالی خطرناک و ویژه است باید با حداقل منابع مالی موجود پروژه ها را پیش برد.

وی تغییر مدیران ناکارآمد در گیلان را از اهم واجبات عنوان کرد و به دیارمیرزا گفت:  با تغییر دولت مدیرانی که نتوانستند به شاخص های مناسب دست پیدا کنند تغییر خواهند کرد.

Share