مرحبا در تشریح نشست مشترک کمیسیون اقتصادی با وزیر نیرو مطرح کرد:

تأکید محرابیان بر برنامه ریزی به منظور توسعه تولید برق و مصرف بهینه منابع آبی

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: نمایندگان عضو کمیسیون اقتصادی مسائل خود را در زمینه قطعی‌های مکرر برق وعدم بهسازی و توسعه نیروگاه‌های برق مطرح کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، غلامرضا مرحباء سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خانه ملت، در تشریح نشست امروز (یکشنبه ۲۴ مردادماه) کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، گفت: بر اساس برنامه زمان‌بندی شده وزیر پیشنهادی نیرو دولت سیزدهم در کمیسیون اقتصادی حاضر شد و به خوبی برنامه‌های خود را ارئه کرد.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: برنامه ریزی به منظور توسعه تولید برق و مصرف بهینه منابع آبی، عدم سرمایه‌گذاری مناسب در حوزه نیرو، قطعی مکرر برق، عدم بهسازی نیروگاه‌ها، آبرسانی به فلات مرکزی ایران، استفاده از آب شیرین کن‌ها و مهار تنش آبی در سال جاری از جمله مباحثی بود که از سوی نمایندگان و وزیر پیشنهادی نیرو مطرح شد.

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس سوالات خود را از محرابیان مطرح کردند، عنوان کرد: مقرر شد وزیر پیشنهادی نیرو دولت آینده در نشست صبح فردای کمیسیون اقتصادی مجددا حاضر شود و پاسخ‌های لازم را نسبت به سوالات نمایندگان ارائه کند.

Share