محمدرضا احمدی سنگری: من خودم اینستاگرام، تلگرام و سایت دارم

برخی با شیطنت رسانه‌ای ما را موافق فیلترینگ و مسدود کردن فضای مجازی معرفی کرده‌اند

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس با بیان اینکه من خودم اینستاگرام و تلگرام دارم و سال‌های سال است در فضای مجازی تدریس کرده ام، گفت: بخش عظیمی از کسب و کارها در حال حاضر اینترنتی است، چطور می‌شود آن را مسدود کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ۸ دی، محمدرضا احمدی سنگری در تشریح طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی و شبهات واردشده به این طرح، اظهار کرد: طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی از حقوق کاربران حمایت می‌کند و برای حمایت از افراد در نظر گرفته شده است، این موارد حتی در کشورهای مختلف هم قانون دارد.

وی با بیان اینکه این طرح، طرح خوبی است و هیچ ربطی مسدود شدن اینترنت و فیلترینگ اینستاگرام و سایر شبکه‌های اجتماعی ندارد، بیان کرد: در حال حاضر فضای مجازی هیچ ضابطه‌ای ندارد، به طور مثال قرار نیست وقتی شما با کسی بد هستید آبروی افراد را ببرید.

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس، گفت: حجم زیادی از کارهای ما الان با اینترنت انجام می‌شود، بخش عظیمی از کسب و کارها در حال حاضر اینترنتی است، چطور می‌شود آن را مسدود کرد.

وی بیان کرد: مسئله این است که فضای مجازی نباید مستمسکی شود بر علیه افراد و هر کاربری مسئول عمل خودش باید باشد.

احمدی سنگری با بیان اینکه انتشار اطلاعات شخصی و خصوصی در فضای مجازی زیان‌های اجتماعی زیادی داشت، گفت: این رفتار در موارد مختلف منجر به خودکشی نوجوان ۱۷ساله و از هم‌پاشیدگی خانواده‌ها شده پس مطمئن باشید این طرح هدفش چیزی جزء حمایت از حقوق کاربران نیست و بیشتر به نفع کاربران است.

وی تصریح کرد: من خودم سال‌های سال است در فضای مجازی تدریس کرده‌ام. اینستاگرام و تلگرام و سایت دارم. پیج اینستاگرامی‌ام را خودم مدیریت می‌کنم مگر می‌شود محدود کرد.

احمدی سنگری گفت: برخی با شیطنت رسانه‌ای ما را موافق با فیلترینگ و مسدود کردن فضای مجازی معرفی کرده‌اند که این تهمتی بیش نیست. متاسفانه برخی بدون تحقیق تهمت میزنند. «مثل روحانی که میگفت می‌خواهند خیابان‌ها را دیوار بکشند»، خیر! نیروهای انقلابی اهل دیوار کشیدن نیستند و این طرح چیزی جز حمایت از حقوق کاربران نیست.

Share