آیت الله فلاحتی در دیدار مدیر ارشد و مدیران رده های وزارت دفاع مستقر در گیلان:

اقتدار نظامی جمهوری اسلامی بازدارنده است | صنعت دفاعی را به مردم بشناسانید

نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: جمهوری اسلامی از قدرت بازدارندگی قوی در عرصه جهانی برخوردار است و هیچ کشوری جرات تهدید ایران را ندارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، آیت الله رسول فلاحتی امروز در دیدار نماینده وزیر و مدیر ارشد و همچنین مدیران رده‌های وزارت دفاع مستقر در استان به مناسبت ۳۱ مردادماه روز صنعت دفاعی کشور با تسلیت ایام سوگواری و حزن ماه سیدالشهدا علیه السلام و تبریک روز صنعت دفاعی کشور اظهار کرد: اکنون صنعت دفاع کشور قابل مقایسه با اوایل انقلاب نیست.
وی به ترک مستشاران نظامی از کشور همزمان با پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: امروز ایران اسلامی تبدیل به کشوری مقتدر در عرصه نظامی شده است و کشورهای منطقه به وجود جمهوری اسلامی افتخار می‌کنند.
امام جمعه رشت با بیان اینکه وجود روحیه جهادی در کارکنان نیروهای مسلح زبانزد است، تصریح کرد: دشمن به این نتیجه رسیده ایران دارای ظرفیت منابع انسانی را نمی‌توان تهدید نظامی کرد.
آیت الله فلاحتی، قدرت نظامی جمهوری اسلامی را بازدارنده خواند و بیان کرد: شهرک‌های زیرزمینی موشکی ایران در دنیا بی‌نظیر است و دشمن از آن هراس دارد.
وی، اقتدار ایران اسلامی را سبب افتخار جبهه مقاومت در عرصه بین المللی عنوان کرد و گفت: جمهوری اسلامی از قدرت بازدارندگی قوی در عرصه جهانی برخوردار است و هیچ کشوری جرات تهدید ایران را ندارد.
نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اهمیت اطلاع‌رسانی دستاوردهای صنعت دفاع کشور برای جامعه، خاطرنشان کرد: تا آنجا که امکان دارد صنعت دفاعی را به مردم بشناسانید.
آیت الله فلاحتی، خواستار جذب جوانان خوش فکر در عرصه‌های مختلف صنعت دفاعی کشور شد و اظهار کرد: به خانواده نیروهای مسلح توجه کنید زیرا فرزندان کارکنان این نیروها حافظ مسیر ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند.
وی بر رعایت اصول سلسله مراتب در نیروهای مسلح تاکید کرد و یادآور شد: به آنچه که موجب اقتدار و شوکت نیروهای نظامی می‌شود، بها دهید و توجه داشته باشید.
امام جمعه رشت با بیان اینکه اصل در نیروهای مسلح اطاعت از فرماندهی کل قوا است، تصریح کرد: نیروهای مسلح باید بصیرت داشته باشند و سیاست را بفهمند اما نباید دچار سیاست زدگی شوند.
آیت الله فلاحتی، سربازان را از ارکان نیروهای مسلح عنوان کرد و افزود: به سربازان در نیروهای مسلح باید توجه ویژه داشته باشید.

صنایع دفاعی کشور در اوج اقتدار است
ناخدا یکم حسن پورغلامی نماینده وزیر و مدیر ارشد وزارت دفاع در گیلان نیز در دیدار مذکور صنایع دفاعی کشور را در اوج اقتدار عنوان کرد و گفت: وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح مسئولیت برنامه ریزی، هماهنگی، ارتقای توان دفاعی، تامین تجهیزات و سامانه‌های مورد نیاز نیروهای مسلح را به عهده دارد.

Share