آیت‌الله فلاحتی در جلسه شورای اداری آستارا:

ترامپ دیوانه‌ای است که از ارتباطات سیاسی درکی ندارد | منتظر عذرخواهی وزیر آموزش و پرورش هستیم

آیت‌الله فلاحتی گفت: عده‌ای در داخل کشور متأسفانه پس از ۴۰ سال از انقلاب شکوهمند اسلامی دلداده آمریکا هستند، همین فرماندار آستارا هم می‌تواند آمریکا را اداره کند، ترامپ دیوانه‌ای است که کشورهای دیگر را تهدید می‌کند و از ارتباطات سیاسی درکی ندارد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، آیت‌الله رسول فلاحتی در جلسه شورای اداری شهرستان آستارا در محل فرمانداری با اشاره به اینکه از هیچ مسئولی غفلت پذیرفته نیست، گفت: مسئول نظام اسلامی باید هوشمندانه و با احساس مسئولیت رفتار کند.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان با اشاره به موقعیت سوق‌الجیشی آستارا گفت: مردم آستارا باید توسط مسئولان استان مورد توجه باشند و با توجه به بخش‌های خصوصی دلسوز می‌توان مشکلات شهرستان را حل و فصل کرد.

فرماندار آستارا هم می‌تواند آمریکا را اداره کند

وی همگرایی مسئولان را عامل موفقیت مردم دانست و گفت: عده‌ای در داخل کشور متأسفانه پس از ۴۰ سال از انقلاب شکوهمند اسلامی دلداده آمریکا هستند، همین فرماندار آستارا هم می‌تواند آمریکا را اداره کند، ترامپ دیوانه‌ای است که کشورهای دیگر را تهدید می‌کند و از ارتباطات سیاسی درکی ندارد.

آیت‌الله فلاحتی با اشاره به اینکه دولت به تنهایی توان اداره بندر آستارا ندارد، بیان کرد: ورود مردم به تمام مسئولین مسائل همواره مشکلات را حل می‌کند، در همین رزمایش مردمی مواسات همدلی و کمک مومنانه مردم گیلان ۱۵۰ میلیارد تومان کمک کردند و این نشان دهنده احساس مسئولیت ملت انقلابی گیلان است.

وی مردم را در خور ستایش و اولیای نعم دانست و تصریح کرد: والاترین اعمال سخت‌ترین آن است، خدمتگزاری به مردم یک فرصت برای مسئولان است و خوشبختانه این مجلس اولویت‌ها را بررسی می‌کند که همان معیشت و فرهنگ است.

فلاحتی با تاکید به توجه بر نظارت پروژه های شهرستان گفت: شما مسئولان باید به دوام و استحکام پروژه‌ها نظارت کنید و همچنین جلسات خود را نباید طولانی کنید، طولانی شدن جلسات فکر را مغشوش می کند.

منتظر عذرخواهی وزیر آموزش و پرورش هستیم

وی با اشاره به ایام هفته دفاع مقدس گفت: انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل های آینده وظیفه همه مسئولان است، جنگ ادراکی، روایتی و ترکیبی از اهداف جدید دشمن است.

آیت‌الله فلاحتی ادامه داد: هدف دشمن گسستن انسجام مردم و حاکمیت اسلامی به ویژه در شهرهای کوچک است، مسئولان نباید خودزنی کنند و مسئله معیشت بسیار مورد توجه دشمن است.

نماینده ولی فقیه در گیلان دوران دفاع مقدس را بهترین و مقدس‌ترین دوران دفاع ایران در تاریخ دانست و گفت: ملت اسلامی با ایستادگی در جنگ هشت ساله به دشمن نشان دادند که آموزش دیده فرهنگ عاشورا هستند.

فلاحتی با اشاره به اشتباه وزارت آموزش و پرورش در کتاب حسابان پایه دوازدهم، گفت: کسی نمی تواند حیران را جزئی از گیلان نداند، احساسات و عواطف مردم گیلان در این قضیه جریحه‌دار شده و وزیر آموزش و پرورش باید از ملت انقلابی شهرستان آستارا عذرخواهی کند و در آینده نزدیک اصلاح این گونه موارد را در کتاب‌های درسی باید شاهد باشیم.

Share