هواشناسی گیلان خبرداد:

گیلان هفته آینده را با آسمان آفتابی آغاز می‌کند | شب ها خنک و با وزش باد ملایم همراه است

هواشناسی گیلان آسمان استان را برای هفته آینده آفتابی همراه با نوسانات و رشد محدود دمایی پیش‌بینی کرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، به نقل از ایرنا، هواشناسی گیلان برای امروز پنجشنبه و جمعه آسمانی ابری همراه با بارش باران پیش بینی کرد که در برخی مناطق به صورت بارندگی متناوب و به اصطلاح رگباری خواهد بود.

همچنین هواشناسی دمای استان را در گرم ترین ساعت امروز در مرکز استان ۲۸ درجه سانتیگراد یش‌بینی کرد که این دامنه دمایی تقریباً برای روز جمعه نیز پایدار است.

طبق پیش بینی، آسمان گیلان از روز شنبه صاف تا نیمه ابری و بیشنیه دما نیز در این مدت به ۳۲ درجه سانتیگراد در مناطق مرکزی و شرقی و به ۳۳ درجه در مناطق غربی استان خواهد رسید.

همچنین طی هفته آینده شب های استان خنک و با وزش باد ملایم همراه است و دمای مناطق جلگه ای در شب نسبت به گرم ترین ساعات روز ۹ درجه و مناطق کوهستانی و ییلاقات تا دامنه ۱۲ درجه کاهش می یابد.

طبق پیش بینی هواشناسی طی هفته آینده در برخی مناطق کوهستانی به خصوص دامنه قله های مرتفع استان برای ساعات بعد از ظهر بارش پراکنده باران و پدیده مه گرفتگی پیش بینی شد.

هواشناسی گیلان همچنین دریای خزر را برای هفته پیش رو آرام و بدون امواج خطرناک پیش بینی کرد که برای فعالیت های دریایی مساعد خواهد بود.

Share