فلاحتی در نشست با مجمع نمایندگان گیلان:

ضرورت توجه رئیس جمهور منتخب به نیروهای گیلان در پیشنهاد وزرای دولت جدید

نماینده، ولی فقیه در گیلان: می‌طلبد رئیس جمهور منتخب در انتصاب مدیران و وزیران، به نیروهای گیلانی توجه داشته باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، آیت الله رسول فلاحتی امروز در دومین نشست کارشناسی مجمع نمایندگان این استان با قدردانی از حضور پر شور مردم گیلان در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، گفت: رای قاطع مردم گیلان به آقای رئیسی به عنوان رئیس جمهور منتخب در میزان سهم این استان در پیشرفت کشور حائز اهمیت است.

وی به وجود فرهیختگان بسیار در زمینه‌های مختلف به ویژه عرصه‌های مدیریتی در گیلان اشاره کرد و افزود: می‌طلبد رئیس جمهور منتخب در انتصاب مدیران و پیشنهاد وزرای دولت جدید به مجلس شورای اسلامی به نیروهای گیلانی توجه داشته باشد.

نماینده، ولی فقیه در گیلان با تاکید بر پیگیری خواسته‌های به حق مردم از سوی دولت جدید گفت: دولت جدید باید با استفاده از ظرفیت نمایندگان مردم در مجلس بتواند مشکلات مردم به ویژه مردم گیلان را پیگیری و برطرف کند.

ضرورت توجه رئیس جمهور منتخب به گیلانیان به عنوان وزرای دولت جدیدآیت الله فلاحتی به توجه رئیس جمهور منتخب در انتصاب مدیران با رویکرد مردمی اشاره کرد و افزود: انتصاب مدیران استانی لازم است با مشورت نمایندگان استان صورت گیرد.

وی با بیان اینکه انتقاد انسان را هدایت می‌کند، اضافه کرد: اگر چه برخی انتقادها انسان را عصبانی می‌کند، اما وی را به راه راست هدایت می‌کند.

نماینده، ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه کار نمایندگان مردم، طرح مشکلات جامعه در مجلس است، گفت: نقد سازنده، از وظایف نمایندگان مجلس است البته نقدها باید برای اصلاح امور باشد.

آیت الله فلاحتی با اشاره به اینکه معرفی افراد توانمند برای تصدی‌ها به ویژه وزراتخانه‌ها به معنای سهم خواهی از دولت جدید نیست، افزود: مجمع نمایندگان در مسائل کلان کشوری و استانی با مشورت نخبگان تصمیم گیری می‌کنند.

وی، ۳ شاخصه مهم یک مسئول در تراز نظام اسلامی را مومن و انقلابی بودن و جهادی عمل کردن عنوان کرد و اضافه کرد: مردمضرورت توجه رئیس جمهور منتخب به گیلانیان به عنوان وزرای دولت جدید علاقمندند، نمایندگان استان، برای انتصاب افراد در تصدی مسئولیت‌ها تصمیم گیری کنند.

نماینده، ولی فقیه در گیلان با تاکید بر مطالعه نامه امیر مومنان امام علی (ع) به مالک اشتر، گفت: امیر مومنان (ع) ریزترین دستورها را که مربوط به یک مدیر است، در این نامه بیان فرمودند.

Share