یادداشت/محمدصادق رجبی؛

در مذمت سهم خواهی از دولت سیزدهم؛ برنده اصلی انتخابات مردم هستند

من سهم خود را از انتخابات ۱۴۰۰ و انتخاب جناب رئیسی میخواهم، سهمِ من داشتن استانی آرام و بزرگ‌ترانی با مرامِ بزرگی و بخشش است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، محمد صادق رجبی در یادداشتی نوشت:

سهم خواهی و مصادره مطلوب، می‌تواند بین ما و آرمان ما فاصله بیندازد، ورود و بحث در امر تعین وزرا و استانداران و معاونینش، فرمانداران و بخشدارانش، احساس میکنم این مباحث نفس زیبای مجاهدت فی سبیل الله را در نطفه خفه خواهد کرد و میدان را به سو استفاده گران خواهد داد،
من سهم خود را از انتخابات ۱۴۰۰ و انتخاب جناب رئیسی میخواهم، سهمِ من داشتن استانی آرام و بزرگ‌ترانی با مرامِ بزرگی و بخشش است. سهم من کشوری موفق و مردمانی راضی، استانی با استانداردهای مطلوب است تا به گیلانی بودنمان بیش از پیش افتخار کنیم، تا در انتخابات سال ۱۴۰۴ حرف حساب برای بنیانگذاران کمپین رای بی‌رای داشته باشیم.
من به نوبه خودم دست همه کسانی که برای این حماسه حضور تلاش کردند را می‎بوسم و یقین دارم،
اینکه فکر کنم اگر من نبودم در فلان ستاد کارها پیش نمیرفت، اشتباه محض است چون اگر من نبودم قطعاً آدم دیگری با پتانسیل بیشتری نقش ایفا میکرد، هر فردی هر عنصر ستادی در هر سطحی در این انتخابات چنانچه خود را عامل پیروزی جناب رئیس جمهور (آیت الله رئیسی) بداند در اشتباه است.
پیشنهاد میکنم به عدد حدوداً هجده میلیون و خورده‌ای رای دقت کند، و بدانیم که برنده اصلی حتی جناب دکتر رئیسی هم نیستند، برنده اصلی مردم کشور ما هستند، که نشان دادند آینده را خودشان ترسیم میکنند، و هرگونه منیت و خود موثر پنداری باعث سقوط آرمانهای ماست، من بدهکارم به همه آن‌هایی که از تعلقات خود گذشتند و در آغوش مولای خود جان دادند، تا ما امروز اینطور راحت انتخابات برگزار کنیم، این قهرمانان از همه نسل‌ها هستند چه شهدای دوران دفاع مقدس و چه شهدای دهه شصتی و هفتادی که در میدان غوغا کردند، آدم‌های بزرگ و موثر را محدود نکنیم، آدم‌های بزرگ در مختصات جغرافیایی نمی‎گنجند، هر وقت گفتند فلانی اهل فلان جا است بگوئید پیغمبر ما نیز عرب است، پس انسانیت ماورای این موضوعات کوچک است، یقین دارم با اینهمه توضیح دادن، باز هم آن‌هایی که قلبشان بیمار است با تقطیع از این جملات و تفسیر بافی این موضوع را به یک بزرگوار دیگر منتسب میکنند و میگویند فلانی به فلانی طعنه میزند، که انشاالله خداوند مارا از همراهی بدلان بی‌نیاز سازد. و درپایان از همه دوستانی که در این مدت شاید سهواً باعث رنجیده خاطر شدنشان شده باشم طلب حلالیت میکنم. به امید ایرانی سربلند و پیروز.

۱۴۰۰/۰۴/۰۴

Share