مدیرعامل آبفای گیلان خبر داد؛

تخصیص اعتبار لازم جهت خرید زمین و ساخت مخازن ذخیره آب ماسال و رضوانشهر

در نشستی با حضور نماینده مردم شهرستان های تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی، مشکلات حوزه آب و فاضلاب این سه شهرستان بررسی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فالاب گیلان در این جلسه با اشاره به پروژه های در دست اجرای شهرستان های تالش، رضوانشهر و ماسال گفت: به منظور تامین آب شرب پایدار روستاهای “پی سرا، خطبه سرا و نومندان” شهرستان تالش ۳ حلقه چاه تجهیز و راه اندازی می شود.

سید محسن حسینی با تاکید بر تخصیص اعتبار لازم جهت خرید زمین و ساخت مخازن ذخیره آب ۳ هزار مترمکعبی شهر ماسال و ۴ هزار مترمکعبی رضوانشهر توسط شرکت آب منطقه ای گیلان، افزود: با ساخت و بهره برداری از این مخازن، فشار مناسب آب آشامیدنی مردم این دو شهر تامین می شود.

نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست از پیگیری جهت خرید پکیج تصفیه فاضلاب شهر تالش خبر داد و گفت: در خصوص “طرح فاضلاب ماسال و رضوانشهر” نیز پیگیری های لازم جهت کُددار شدن این طرح از سازمان برنامه و بودجه در حال انجام است.

حسن محمدیاری با تاکید بر رفع مشکل مخزن ۲ هزار مترمکعبی شهر ماسال جهت تامین فشار مناسب آب شرب مردم مناطق بالادست این شهر؛ خواستار حفر یک حلقه چاه جهت تامین پایدار آب آشامیدنی روستای للکه پشته تالش شد.

بنابراین گزارش؛ این نشست بعدازظهر دیروز در محل امور آب و فاضلاب تالش برگزار شد که مدیران امور شهرستان های تالش، رضوانشهر و ماسال نیز حضور داشتند.

Share