استاندار گیلان در جلسه شورای اداری:

تاکید بر ضرورت صرفه جویی در مصرف آب شرب و کشاورزی | پروژه های مهمی در دست اقدام است

رئیس شورای اداری گیلان ادامه داد: پروژه های مهم نیمه تمامی در دست اقدام است و اتصال گیلان به خط آهن سراسری پروژه ای که آرزوی دیرینه مردم گیلان زمین بود را در دولت تدبیر و امید مشاهده کردیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، استاندار گیلان در جلسه شورای اداری گیلان با تقدیر از تمام عوامل اجرایی انتخابات ۱۴۰۰ در گیلان گفت: این حضور آگاهانه و بیش از متوسط گیلان نسبت به استان های دیگر کشور، برگ زرین دیگری در تاریخ افتخارات دیار میرزا بود و با همدلی، وحدت، وفاق و انسجام و استفاده از ظرفیت بی کران مردم می توان برای تحقق آرمان های انقلاب اسلامی گام های بلند و موثری را برداشت.

ارسلان زارع خدمت به مردم را اندیشه ای والا برای انجام وظیفه برای ولی نعمتان انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: همیشه باید قدردان مردم بود و پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اقدامات چشمگیری در راستای توسعه و آبادانی استان گیلان به خصوص در حوزه های زیربنایی و عمرانی انجام شده است.

رئیس شورای اداری گیلان ادامه داد: پروژه های مهم نیمه تمامی در دست اقدام است و اتصال گیلان به خط آهن سراسری پروژه ای که آرزوی دیرینه مردم گیلان زمین بود را در دولت تدبیر و امید مشاهده کردیم.

وی افزود: اتصال بندر کاسپین و بندر آستارا به کریدور شمال_جنوب و همچنین پروژه های کلان راه، برق و آب شکوفایی استان گیلان را بیش از بیش نشان داده و قطعا مردم شریف این استان لایق بهترین خدمات از سوی دولت هستند.

زارع، آب موجود در سد ها را تکمیل کننده نیمی از نیاز مصارف آب کشاورزی دانست و تصریح کرد: با تامین اعتبار از سوی وزیر کشور و معاونان ایشان، دشواری های کشاورزان در فصل زراعی کمتر شده و با متوسط بارش ۱۱۰۰ میلی متر باران در سال انتظار شرایط بهتر را در فصل زراعی آینده برای کشاورزان گیلان داریم.

استاندار با تاکید بر ضرورت صرفه جویی مصرف آب شرب و کشاورزی از سوی مردم گفت: دستگاه های اجرایی نیز باید با صرفه جویی در مصرف به رفع مشکل کمبود آب کمک کرده و در ساعات اوج مصرف یعنی ۱۱ تا ۱۴ مصارف خود را به حداقل ممکن برسانند.

زارع با اشاره به لزوم رفع مشکل پسماند در گیلان بیان کرد: با پیگیری های مداوم در سالیان گذشته اعتبارات قابل توجهی در حوزه پسماند دریافت شده است و باید حسب برنامه زمان بندی به وعده مان در قبال مردم شریف استان عمل کنیم.

وی با اشاره به تلاش شبانه روزی مدافعان سلامت در گیلان گفت: فاصله معنادار آمار بستری و فوتی استان نسبت به سراسر کشور نشان از تلاش بی وقفه کادر درمان گیلان برای حفظ سلامت جامعه است و باید توصیه های این عزیزان را سرلوحه تمام فعالیت های خود قرار دهیم.

Share