اتفاقی عجیب در دیدار تیم‌های شهرداری آستارا و گل‌ریحان البرز

برکناری محمد زارع فومنی به دلیل حمل اسلحه قلابی+ توضیحات عجیب روحانی اصولگرا

در پی انتشار ویدئویی از دیدار تیم‌های شهرداری آستارا و گل‌ریحان البرز در رقابت‌های لیگ دسته اول و مجادله‌ای که در کنار زمین رخ داد، صحبت‌هایی درباره فردی که تیم گل‌ریحان را در اختیار دارد، در رسانه‌ها مطرح شد که او کسی جز زارع فومنی فعال سیاسی و مشهور یکی دو ماه اخیر نبود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، پس از اتفاقات شب گذشته در جریان دیدار دو تیم گل ریحان البرز و شهرداری آستارا که منجربه کشف یک قبضه اسلحه قلابی از محمد زارع فومنی که مدیریت تیم فوتبال بزرگسالان این باشگاه را بر عهده داشت، مدیرعامل باشگاه حکم برکناری او را صادر کرد.

رضا رضایی با صدور این نامه، فومنی را به دلیل ضعف مدیریت، شائبه شرط‌بندی و تبانی و همچنین حمل سلاح قلابی که باعث آسیب به برند باشگاه گل ریحان البرز شده، از کار برکنار و خواهان پرداخت خسارات وارده آمده شد.

رضایی درمورد اینکه گفته می‌شود فومنی اخیرا مالکیت باشگاه را بر عهده گرفته، عنوان کرد: مالکیت باشگاه بر عهده خشایی رئیس هیات مدیره باشگاه است. فومنی با نامه خود من برای مدیریت امور تیم فوتبال بزرگسالان باشگاه منصوب شد. در واقع او طبق اصطلاح رایج در فوتبال، سرپرست تیم است که کمی اختیارات بیشتر مانند تعیین سرمربی را بر عهده داشت.

محمد زارع فومنی در توجیه حمل اسلحه قلابی گفت: بنده از سیاسیون کشور هستم؛ من به دلیل حمایت از آیت‌الله رئیسی در انتخابات تهدید به مرگ شده بودم!

وی افزود: نیروی انتظامی باید قبل از ورود به ورزشگاه همه را بگردند و این‌ تخلف اول نیروی انتظامی در این موضوع است!

دانلود

Share