پس از 9 سال تعطیلی؛

ایحا گستر شمال با حمایت دستگاه قضایی در مدار تولید قرار گرفت

شرکت ایحاگستر پس از ۹ سال تعطیلی به دلیل مشکلات بانکی، کمبود نقدینگی و تشکیل پرونده های متعدد قضایی، بخشی از آن مجددا در مدار تولید قرار گرفته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، در دومین روز از هفته قوه قضاییه حجت‌الاسلام حمزه خلیلی، رئیس کل دادگستری به همراه سیدمهدی فلاح میری دادستان مرکز استان گیلان از روند آغاز تولید در مجتمع صنایع بسته‌بندی و چاپ ایحا گستر دیدن کردند.

دادستان مرکز استان گیلان در این بازدید گفت: شرکت ایحاگستر پس از ۹ سال تعطیلی به دلیل مشکلات بانکی و کمبود نقدینگی و تشکیل پرونده های متعدد قضایی، بخشی از آن مجددا در مدار تولید قرار گرفته است.

فلاح میری اضافه کرد: دستگاه قضایی طی یکسال اخیر با هدف حمایت و رفع موانع با برگزاری جلسات متعدد در ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری گیلان و دعوت از مدیران بانک ها و مالک این شرکت، تلاش کرد تا این کارخانه که با داشتن دستگاه های پیشرفته و مدرن توان رقابت در صنعت چاپ را دارد هرچه زودتر فعال شود.

وی با بیان اینکه کمک بانک ها و مدیران استانی در فعالسازی دوباره این شرکت بیش از پیش نیاز است اظهار داشت: از مدیران شرکت ها و صنابع تولیدی استان میخواهیم تا با اقبال به محصولات این مجموعه به افزایش تولید و اشتغال بیشتر این کارخانه کمک کنند.

Share