فرماندار رضوانشهر خبر داد؛

افزایش ۴۹ درصدی اعتبارات رضوانشهر نسبت به سال گذشته

فرماندار رضوانشهر در جلسه کمیته برنامه ریزی این شهرستان اعتبارات امسال نسبت به سال گذشته ۴۹ درصد افزایش داشته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، صبح روز سه شنبه بیست و نهم تیرماه مهندس محمود قاسمی در جلسه کمیته برنامه ریزی این شهرستان با تبریک پیشاپیش عید سعید قربان و غدیر خم گفت: اعتبارات امسال در قالب ۲۳ فصل و ۴۲ برنامه می باشد که نسبت به سال گذشته ۴۹ درصد افزایش داشته است.

وی ضمن تشکر از مدیران شهرستان در پیگیری پروژه های عمرانی و خدماتی گفت: اولویت ما امسال تکمیل و اتمام پروژه های نیمه تمام است لذا مدیران شهرستانی با تلاش و پیگیری های خود در راستای تخصیص و جذب اعتبارات اهتمام لازم را از سوی مدیران کل استانی داشته باشند.

فرماندار رضوانشهر ادامه داد: در سال ۱۴۰۰ بیش از ۲۸ میلیارد تومان اعتبار برای شهرستان در نظر گرفته شده است که ۷ میلیارد ششصدو چهل شش میلیون تومان از محل تملک دارایی استانی، ۱۰ میلیارد و هشتصدو پنجاه هفت میلیون تومان از محل ۳ درصد نفت و گاز ، بیش از ۱۱ میلیارد تومان در حوزه راه روستایی و همچنین ۱۰ میلیارد و سیصد میلیون تومان از محل توازن موضوع جزء ۱۴، تأمین می شود که ان شاءا.. با حداکثر میزان جذب اعتبارات از سوی ادارات و دستگاه های اجرایی شهرستان بتوانیم گام موثری در ارتقاء و توسعه شهرستان برداریم.

رئیس کمیته برنامه ریزی شهرستان رضوانشهر با اشاره به اجرای طرح های روستایی که مورد خواست عموم مردم نیز بوده است گفت: با توجه به پیگیری های موثر و مستمر و همچنین رویکرد مسئولان امر نسبت به موضوعات روستا، شاهد افزایش قابل توجه اعتبارات در زمنیه عمران روستایی در بخش های مختلف هستیم که در این بین راه روستایی از شاخص های بالایی برخوردار می باشد.

Share