آقازاده تاکید کرد؛

استاندار منتظر هشدارها نماند | برای جلوگیری از سفرها به فوریت اقدام شود

نماینده مردم شهرستان‌های رشت و خمام در مجلس با تاکید بر مهمان نواز بودن گیلانیان به شرط اینکه سلامت کشور مورد آسیب قرار نگیرد، افزود: پرهیز از مسافرت‌ها در وضعیت فعلی بسیار ضروری است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سید علی آقازاده در گفتگو با خبرنگار دیارمیرزا را اشاره به تعطیلات اعلام شده در تهران و حضور مسافران در استان های شمالی به ویژه استان گیلان اظهار کرد: تعطیلی اعلام شده در تهران به معنی امکان مسافرت به استانهای دیگر نیست اما علی رغم تاکیدات صورت گرفته، جاده‌ مسیرهای مختلف کشور به ویژه مسیر تهران به شمال و ورودی‌های استان گیلان بسیار شلوغ و پرترافیک است.

وی با اشاره به نقش استاندار گیلان برای اقدام فوری در جلوگیری از حضور مهمانان به گیلان تصریح کرد: انتظار می‌رود مسئولان مربوطه،به هنگام اقدامات پیشگیرانه را برای جلوگیری از مسافرت‌ها در نظر بگیرند و اجازه ندهند خودروها از مبدأ خارج شوند، نه اینکه منتظر هشدارها باشند، اینکه بعد از هر تعطیلی اقدامات لازم برای جلوگیری از ورود مسافران به گیلان صورت نمی‌گیرد قابل پذیرش نیست.

نماینده مردم شهرستان‌های رشت و خمام در مجلس با تاکید بر مهمان نواز بودن گیلانیان به شرط اینکه سلامت کشور مورد آسیب قرار نگیرد، افزود: پرهیز از مسافرت‌ها در وضعیت فعلی بسیار ضروری است اگر چه جرایمی در نظر گرفته شده است اما این جرایم به اندازه کافی بازدارنده نبوده و ما همچنان شاهد ورود حجم عظیمی از مسافران به استان گیلان هستیم.

وی با بیان اینکه استان گیلان از مسافرت‌ها در زمان شیوع ویروس کرونا آسیب دیده و همواره مورد بی‌مهری میهمانان قرار گرفته است خاطرنشان کرد: گیلان استانی گردشگری و مهمانپذیر بوده و احترام خاصی برای میهمانان خود قائل است اما واقعا به جهت عدم کنترل مسافرت‌ها در وضعیت حاضر دچار مشکلات و چالش‌های زیادی شد.

Share