آرش داداش پور دواچی خبر داد؛

از احداث اسکله دلفین تا ساخت چهارمین پست اسکله در مجتمع بندری کاسپین

مدیر پروژه بخش خصوصی در بندر کاسپین با اشاره به برنامه‌های عمرانی این شرکت در بندر گفت: روند پایانی مراحل اجرایی ساخت چهارمین پست اسکله منطقه آزاد انزلی توسط بخش خصوصی در حال انجام است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، آرش داداش پور دواچی، مدیر بخش خصوصی در مجتمع بندری کاسپین در خصوص برنامه های در حال اجرا و در دست اقدام این شرکت به گفتگو پرداخت.

دواچی با اشاره به اینکه تاکنون سه پست اسکله توسط شرکت سرمایه گذار در این بندر تکمیل شده، افزود: یکی از اسکله ها به عنوان اسکله دلفین مخصوص کشتی های روغن و سوخت می باشد و دو پست اسکله دیگر چند منظوره استفاده می گردد و در حال حاضر چهارمین پست اسکله خود را در مجتمع بندری احداث می نماید که طبق تخمین های انجام شده طی ۱۰ ماه آینده به اتمام خواهد رسید.

مهندس دواچی از دیگر برنامه‌های شرکت سرمایه گذاری را ساخت ۲ مخزن ۶۰۰۰ تنی خبر داد که ظرفیت مخازن این بندر را به ۷۰ هزار تن افزایش میدهد.

وی همچنین از ایجاد ۳ هکتار محدوده پسکرانه در این بندر به عنوان دیگر طرح های این شرکت برای کمک به عملیات تخلیه و بارگیری و بارانداز اشاره کرد.

داداش پور دواچی یادآور شد: از آنجا که منطقه آزاد انزلی در آینده نزدیک به خطوط ریلی کشور متصل میگردد، سعی داریم هر چه سریعتر زیر ساخت های بندری خود را به صورت مناسب افزایش دهیم تا حداکثر بهره برداری را با شروع اتصال خط ریلی و مبادلات کالا در حوزه دریای خزر ایجاد کنیم و در صادرات و واردات کشور و کمک به مردم نقش تاثیر گذاری داشته باشیم.

Share