فرماندار فومن خبر داد؛

کمک ۴۰ میلیارد تومانی ارتش برای نوسازی و تجهیز بیمارستان فومن

پروژه های محرومیت زدایی ارتش در شهرستان در نشست مدیرکل بهزیستی، رئیس دانشکده هوانیروز ارتش و مدیرعامل انجمن خیرین دانشکده علوم پزشکی گیلان با فرماندار شهرستان فومن پیگیری شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، به منظور پیگیری آخرین وضعیت پروژه های محرومیت زدایی ارتش در شهرستان فومن، صبح پنجشنبه مورخ ۱۳ خرداد ۱۴۰۰، مدیرکل بهزیستی، رئیس دانشکده هوانیروز ارتش و مدیرعامل انجمن خیرین دانشکده علوم پزشکی گیلان با فرماندار شهرستان فومن ملاقات کردند.

در نشستی که با حضور این مسئولان در دفتر فرماندار شهرستان برگزار شد، درخصوص آخرین وضعیت پروژه های ارتش در شهرستان بحث و تبادل نظر شد.

محسنی در این نشست با اشاره به نقش ارزشمند ارتش در بازسازی و تجهیز بیمارستان فومن به دستگاه های بیمارستانی از جمله ام آر آی و سی تی اسکن که نیاز مبرم شهرستان است، حضور ارتش در مبارزه با کرونا و تجهیز و بازسازی مراکز بهداشتی شهرستان را مایه تحول عظیم دانست.

وی با بیان این که با مساعدت ارتش، فومن به زودی به قطب درمانی در غرب استان تبدیل خواهد شد، فعالیت های ارتش در زمینه محرومیت زدایی را مورد توجه قرار داد و مشارکت آن در احداث مسکن محرومین برای خانوارهای تحت پوشش بهزیستی شهرستان را امری ارزشمند دانست.

به گفته فرماندار شهرستان، با پیگیری های انجام شده، مقرر گردیده که ارتش در کنار پروژه های اصلی خود شامل نوسازی و تجهیز بیمارستان شهر فومن با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد تومان، مبلغ ۲ میلیارد تومان دیگر را به اداره کل بهزیستی استان پرداخت کند تا به طور ویژه فقط برای رفع نیازمندی های خانوارهای تحت پوشش در شهرستان فومن هزینه شود. همچنین در کنار آن، با مساعدت ارتش، ظرف مدت یک هفته ۵۰ دستگاه ویلچر به ارزش ۱۲۰ میلیون تومان به بهزیستی شهرستان اهداء خواهد شد.

Share