در دومین سال دوره یازدهم؛

قالیباف برای دومین سال رئیس مجلس شد | انتخاب نیکزاد و مصری به عنوان نواب اول و دوم

نمایندگان در نشست علنی امروز (چهارشنبه، ۵ خرداد ماه) مجلس شورای اسلامی، با ۲۳۰ رای از آرای ماخوذه، دکتر محمدباقر قالیباف را به عنوان رئیس مجلس در دومین سال دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی انتخاب کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، در جریان انتخابات هیأت رییسه مجلس برای سال دوم مجلس یازدهم، محمدباقر قالیباف با ٢٣٠ رای به عنوان رییس مجلس شورای اسلامی انتخاب شد.

فریدون عباسی نیز کاندیدای ریاست مجلس شده بود که ١٨ رای بدست آورد.

انتخابات هیات رئیسه مجلس امروز (چهارشنبه، ۵ خرداد) برگزار شد که بر اساس آن، علی نیک زادثمرین با کسب ۲۰۶ رأی موافق و عبدالرضا مصری با کسب ۲۰۵ رأی موافق به عنوان نواب اول و دوم هیات رئیسه مجلس در اجلاسیه دوم مجلس یازدهم انتخاب شدند.

نمایندگان مجلس در جریان انتخاب دبیران هیات رئیسه در سال دوم یازدهمین دوره مجلس، روح الله متفکر آزاد را با ۲۰۶ رای، محسن دهنوی را با ۱۸۴ رای، علی کریمی فیروزجایی را با ۱۸۲ رای، محمد رشیدی را با ۱۸۱ رای، مجتبی یوسفی را با ۱۶۸ رای، حسینعلی حاجی دلیگانی را با ۱۶۸ رای به عنوان دبیران هیأت رئیسه مجلس انتخاب کردند.

نمایندگان همچنین در جریان برگزاری انتخابات هیات رئیسه مجلس، محسن پیرهادی را با ۱۸۹ رای، سید نظام الدین موسوی را با ۱۵۷ رای و  علیرضا سلیمی را با ۱۴۱ رای را به عنوان ناظران هیات رئیسه مجلس برای اجلاسیه دوم مجلس یازدهم انتخاب کردند.

Share