محمدحسین واثق کارگرنیا کاندیدا ششمین دوره انتخابات شورای شهر رشت:

شورای پنجم پیرامون وضعیت اتوبوس های ارسالی رشت به شهر قزوین پاسخگو باشد

محمد حسین واثق کارگرنیا گفت: شورای پنجم رشت باید پیرامون وضعیت اسقاط بالغ بر یکصد دستگاه اتوبوس درون شهری رشت که به منظور تعمیر و بازسازی به شهر قزوین اعزام شده بود و حال خبر از اسقاط شدن این تعداد اتوبوس به گوش می رسد، پاسخگو باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، محمد حسین واثق کارگرنیا گفت: شورای پنجم رشت باید پیرامون وضعیت اسقاط بالغ بر یکصد دستگاه اتوبوس درون شهری رشت که به منظور تعمیر و بازسازی به شهر قزوین اعزام شده بود و حال خبر از اسقاط شدن این تعداد اتوبوس به گوش می رسد، پاسخگو باشد.

وی با اشاره به اینکه در پایان فعالیت شورای چهارم رشت با موافقت برخی از اعضای شورا، تعدادی از اتوبوس های درون شهری رشت به منظور تعمیر و بازسازی به شهر قزوین اعزام شد افزود: بنده در همان زمان نیز به این کار معترض بودم و اعلام کردم به جای پرداخت هزینه تعمیر به تعمیرکاران قزوینی، اتوبوس ها در درون شهر رشت و توسط تعمیرکاران توانمند رشت بازسازی و به چرخه حمل و نقل بازگردانده شوند، اما متاسفانه اکثریت اعضای شورا موافق این اقدام بودند و در نهایت اتوبوس ها به قزوین اعزام شد.

کارگرنیا با تاکید بر اینکه قرار بود این تعداد اتوبوس طی مدت زمان کوتاهی تعمیر و به شهرداری رشت تحویل داده شود گفت: نزدیک به چهار سال از عمر شورای پنجم رشت سپری شده است، اما این تعداد اتوبوس ها همچنان در شهر قزوین به حال خود رها شده و حال در عین ناباوری، خبر از اسقاط شدن تعدادی از این اتوبوس ها به گوش می رسد.

وی با تاکید بر اینکه شورا باید مدافع حقوق شهر، شهروندان و مجموعه شهرداری باشد تصریح کرد: شورای پنجم رشت، باید پیرامون این بی توجهی نسبت به اتوبوس هایی که از محل بیت المال خریداری شده بودند و قرار بود در این شهر خدمات رسانی کنند و حال خبر از اسقاط شدن آنان به گوش می رسد، پاسخگو باشند.

کارگرنیا با اشاره به اینکه باید صورت وضعیت اتوبوس های اعزامی رشت به قزوین باید بررسی شود افزود: شورا باید پاسخگو باشد که چرا، اتوبوس هایی که قرار بود در اسرع وقت تعمیر و به چرخه حمل و نقل درون شهری ورود پیدا کند را طی مدت زمان چهار سال در شهر قزوین به حال خود رها کرده و طی این چهار سال چه اتفاقی رقم خورده که تعداد زیادی از این اتوبوس ها به صورت اسقاط درآمده اند.

وی با تاکید بر اینکه خواب غفلت برخی از مدعیان خدمت، پیرامون وضعیت اتوبوس های اعزامی به قزوین، ضرر و زیان هنگفتی به بیت المال وارد کرد گفت: با توجه به گلایه هایی که پیرامون کمبود اتوبوس های درون شهری در رشت مطرح است، این بی توجهی شورای پنجم غیر قابل توجیه و موجب شرمساری است و اعضای شورا باید نسبت به حفظ بیت المال دقت و حساسیت بیشتری داشته باشند.

Share