معاون وزیر راه و شهرسازی بیان کرد:

زیربنای پروژه الحاقیه بیمارستان لنگرود ۳۰۰۰ مترمربع است

معاون وزیر راه و شهرسازی، با بیان اینکه هم زمان با شیوع بیماری کرونا ساخت ۱۴ بیمارستان را تعهد کردیم، گفت: ۹ بیمارستان تحویل داده شده و پنج بیمارستان در دستور کار قرار دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، معاون وزیر راه و شهرسازی، با بیان اینکه هم زمان با شیوع بیماری کرونا ساخت ۱۴ بیمارستان را تعهد کردیم، گفت: ۹ بیمارستان تحویل داده شده و پنج بیمارستان در دستور کار قرار دارد.

علی نبیان در حاشیه بازدید از بیمارستان شهید حسین‌پور لنگرود، ضمن قدردانی از ایثار و جهاد کادر بهداشت و درمان کشور در طول ۱۶ ماهه گذشته از شیوع کرونا، اظهار کرد: با شیوع بیماری کرونا ساخت ۱۴ بیمارستان را تعهد کردیم که تاکنون ۹ بیمارستان را تحویل دانشگاه علوم پزشکی استان‌ها دادیم.

وی با اشاره به تکمیل دو بیمارستان تالش و لنگرود در گیلان، افزود: پنج بیمارستان دیگر از جمله تربیت حیدریه، تکاب، گچساران و جهرم در دستور کار قرار دارد و در مرحله تحویل موقت است.
معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات دولتی و عمومی، با بیان اینکه بیمارستان خمین تا پایان دولت به اتمام رسیده و تحویل وزارت بهداشت می‌شود، گفت: امیدواریم با بهره برداری از این بیمارستان‌ها از دغدغه کادر بهداشت و درمان جهت پذیرش بیماران بکاهیم.

نبیان، تکمیل مصلای امام خمینی (ره) تهران، توسعه حرم مطهر حضرت معصومه (س) و احداث چند سالن ورزشی و ندامتگاه را در دستور کار وزارت راه و شهرسازی دانست و اضافه کرد: سال گذشته بالغ بر ۱۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار جهت تکمیل پروژه‌های راه و شهرسازی تخصیص یافته بود که امسال شاهد افزایش این اعتبار خواهیم بود.

وی با اشاره به عبور کشور از پیک چهارم شیوع کرونا با تلاش کادر بهداشت و درمان، یادآور شد: در کنار وزارتخانه بهداشت، وظیفه خود می‌دانیم در زمینه توسعه زیرساخت‌ها گام برداریم.

معاون وزیر راه و شهرسازی، با بیان اینکه فاز نخست بیمارستان شهید حسین‌پور لنگرود در مرحله بهره برداری قرار دارد و به زودی به صورت رسمی افتتاح می‌شود، خاطرنشان کرد: یک پروژه الحاقیه در فاز دوم داریم که طراحی آن توسط مشاور انجام شده و تاییدیه‌ها از وزارت بهداشت گرفته شده است و از ماه آینده عملیات را آغاز خواهیم کرد.

نبیان، زیربنای پروژه الحاقیه بیمارستان لنگرود را ۳۰۰۰ مترمربع دانست و عنوان کرد: امیدواریم با ساخت این بیمارستان علاوه بر مردم شهرستان و استان گیلان به همه گردشگران ارائه خدمت کنیم.

مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات دولتی و عمومی، با تاکید بر لزوم تسریع در روند ساخت پروژه الحاقیه، اظهار کرد: با توجه به محدودیت‌های مالی سعی کردیم پروژه‌ای در خورشان مردم منطقه احداث شود.

Share