اسحاق راستی در پیامی به دیارمیرزا اعلام کرد:

تکذیب حمایت مجمع نیروهای خط امام از «ائتلاف جمهور» | این بی‌اخلاقی‌ها را شایسته نمی‌دانیم

راستی در پیامی به تحریریه دیارمیرزا ضمن تکذیب حمایت از ائتلاف «جمهور»، اعلام کرد: ائتلافی که بنام ائتلاف جمهور برای حمایت از آقای همتی با نام برخی از احزاب اصلاح طلب در برخی رسانه‌ها و فضای مجازی اعلام شده است، با هماهنگی و اطلاع مجمع نیروهای خط امام انجام نگرفته است.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، اسحاق راستی، عضو شورای مرکزی مجمع نیروهای خط امام کشور در پیامی به تحریریه دیارمیرزا ضمن تکذیب حمایت از «ائتلاف جمهور»، اعلام کرد: ائتلافی که به نام ائتلاف جمهور برای حمایت از آقای همتی با نام برخی از احزاب اصلاح طلب در برخی رسانه‌ها و فضای مجازی اعلام شده است، با هماهنگی و اطلاع مجمع نیروهای خط امام انجام نگرفته است.

متن پیام وی به تحریریه دیارمیرزا به شرح زیر است:

بنده به عنوان عضو شورای مرکزی مجمع نیروهای خط امام کشور به اطلاع دوستان می‌رسانم ائتلافی که به نام «ائتلاف جمهور» برای حمایت از آقای همتی با نام برخی از احزاب اصلاح طلب در برخی رسانه‌ها و فضای مجازی اعلام شده، با هماهنگی و اطلاع مجمع نیروهای خط امام انجام نگرفته است و مجمع ما ضمن بی‌اطلاعی از چنین ائتلافی، این بی‌اخلاقی‌ها را شایسته کسانی که خود را اصلاح طلب هم می‌دانند؛ نمی‌داند.

راستی همچنین اعلام کرد که جناب آقای حمید قزوینی نماینده مجمع نیروهای خط امام کشور در جلسات جبهه اصلاحات و سخنگوی مجمع در خصوص آخرین مواضع مجمع نیروهای خط امام به طور رسمی اعلام کردند که «متاسفانه در فضای مسموم و پر التهاب این روزها، شاهد رفتارهایی غیر مسئولانه هستیم؛ موضع رسمی مجمع همان است که از قبل اعلام شده است و تا این لحظه از هیچ نامزدی حمایت نکرده است؛ از همه دوستان تقاضا دارم مراقب فضاسازی‌های کاذب و هیجان‌زدگی‌های هدایت شده از سوی دیگران باشیم. دو سه روز آینده شرایط حساسی حاکم است که باید با آرامش و عقلانیت از آن عبور کنیم.»

Share