رئیس کل دادگستری گیلان بیان کرد:

برخی رسانه‌ها اهداف تعیین شده خود را به مردم القا می‌کنند

رئیس کل دادگستری گیلان امروز در هشتمین نشست ستاد پیشگیری از جرایم و تخلفات انتخاباتی بر اهمیت سلامت انتخابات و مشارکت حداکثری مردم تاکید کرد و گفت: در دنیای امروز، رسانه‌ها نقش به سزایی در جهت دهی افکار و عقاید مردم داشته و گاهی اوقات اهداف تعیین شده خود را به مردم القا می‌کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رئیس کل دادگستری گیلان امروز در هشتمین نشست ستاد پیشگیری از جرایم و تخلفات انتخاباتی بر اهمیت سلامت انتخابات و مشارکت حداکثری مردم تاکید کرد و گفت: در دنیای امروز، رسانه‌ها نقش به سزایی در جهت دهی افکار و عقاید مردم داشته و گاهی اوقات اهداف تعیین شده خود را به مردم القا می‌کنند.

حجت الاسلام والمسلمین خلیلی با بیان اینکه در گذشته پس از رخداد یا شکل گیری یک واقعیت، رسانه‌ها به تولید خبر و مستند درخصوص آن می‌پرداختند گفت: امروزه برخی رسانه‌ها ابتدا حقیقتی را خلق کرده و با انتشار گسترده و تبلیغ یک موضوع ساختگی، بستر به وقوع پیوستن آن را فراهم می‌کنند.

وی با انتقاد از انتشار نتایج نظرسنجی‌ها و گزارش‌هایی که خبر از مشارکت پایین مردم در انتخابات می‌دهد، خاطر نشان کرد: این روند از اهداف برنامه ریزی شده برای کاهش سطح مشارکت مردم در انتخابات است که باید نسبت به آن هوشیار بوده و جامعه را از آن آگاه کنیم.

Share