وزیر اسبق آموزش و پرورش:

رئیسی در تمامی مسئولیت‌های خود سرفراز بود و مشکلات را حل کرد | اشتباه گذشته را تکرار نکنیم

وزیر اسبق آموزش و پرورش با تاکید بر حضور حداکثری مردم پای صندوق های رای برای خنثی سازی توطئه دشمنان گفت: بخش بزرگی از مشکلات کشور مربوط به توطئه دشمنان و تحریم های ظالمانه است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، حسین مظفر، چهارشنبه شب در جمع هواداران سیدابراهیم رئیسی در رشت با بیان اینکه مجموعه اصولگرایان در خصوص انتخابات ریاست جمهوری بر روی یک کاندیدا به اجماع رسیده اند، افزود: با توجه به اجماع در خصوص رئیسی، برخی از کاندیداها که برنامه های خوبی نیز داشتند به نفع آقای رئیسی کناره گیری کردند که این امر، فهم و شعور بالای سیاسی آنان را نشان می دهد.

وی ادامه داد: البته رئیسی در هر سمتی که قرار داشته، کارهای بزرگی را انجام داد و در تمامی مسئولیت های خود سرفراز بود و مشکلات را حل کرد و ۲ هزار کارخانه تعطیل شده را نجات داد و پس از انتخاب شدن به عنوان رئیس جمهور، مشکلات مردم را حل می کند اما شاهدیم که بعضی ها به آقای رئیسی اتهام می زنند که تجربه ندارد که این تهمت بسیار عجیبی است.

وزیر آموزش و پرورش در دوره دولت هفتم خاطرنشان کرد: هم اینک در مقطع بسیار حساسی قرار داریم و ملت سلحشور ایران پس از پیروزی شکوهند انقلاب اسلامی، در همه موارد حساس از خون شهیدان پاسداری کردند و به طور حتم در انتخابات نیز حضور حداکثری خواهند یافت چون حضور و مشارکت مردم مانند تیری بر قلب دشمنان است که دست آنان را از تجاوز به حریم ایران قطع خواهد کرد.

مظفر اضافه کرد: البته طی ۴۲ سال اخیر، هیچگاه مردم ما با وجود تمام سختی ها و مشقات در برابر نظام های سلطه گر سر خم نکردند و در همه امور با رهبری مدبرانه امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری، پیروز و سربلند بودند.

وی تصریح کرد: هم اکنون در عرصه سرنوشت سازی قرار داریم و گرچه مشکلات اقتصادی و بیکاری خانواده های بسیاری را رنج می دهد اما بخش عظیمی از این مشکلات، مربوط به توطئه های نظام استکباری است.

وزیر اسبق آموزش و پرورش ادامه داد: اگر جنگ و تحریم های ظالمانه نبود، به طور حتم مشکلات ما بسیار کمتر بود و به همین دلیل مردم باید حضور حداکثری در انتخابات داشته باشند چون هر رای آنان، تیری به قلب دشمنان است اما باید انتخاب صحیحی داشته و اشتباه گذشته را تکرار نکنیم.

وی همچنین اظهار کرد: متاسفانه بعضی ها عنوان می کنند که اصولگرایان به دنبال شرکت حداقلی مردم هستند اما افتخار ایران این است که مردم همیشه در صحنه های حساس حضور حداکثری داشته که این خواسته مهم اصولگرایان می باشد.

Share