توسط مدیرعامل خانه مطبوعات گیلان صورت گرفت؛

اعلام جزئیات واکسیناسیون کرونا خبرنگاران گیلانی | رسانه‌ها باید به ترتیب اولویت، افراد را مشخص کنند

ابراهیم بهمنی، مدیرعامل خانه مطبوعات گیلان از جزئیات واکسیناسیون خبرنگاران گیلان بر اساس اولویت اعلامی ستاد ملی کرونا خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، ابراهیم بهمنی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه رسانه‌ها یکی از گروه‌های درگیر با ویروس کرونا بوده است، اظهار کرد: از اولین روزهای شیوع کرونا در گیلان، اصحاب رسانه پای کار مبارزه با این ویروس بوده و به آرامش رسیدن جامعه در ایام کرونایی کمک کردند.

وی با اشاره به نقش اصحاب رسانه در ایجاد امید و آرامش در جامعه در روزهای کرونایی، گفت: در روزهایی بسیاری از مردم از ترس ویروس کرونا در منازل خود قرنطینه بودند، اصحاب رسانه این استان به مراکز درمانی و بیمارستان‌ها رفته و با نشان دادن فداکاری‌های کادر درمان امید و انگیزه را به جامعه تزریق کردند.

مدیرعامل خانه مطبوعات گیلان از قرارگیری خبرنگاران در لیست فاز سوم تزریق واکسن کرونا در این استان خبر داد و افزود: در فاز سوم تزریق واکسن کرونا، خبرنگارانی که در نشست‌ها حضور و ضمن مصاحبه مستقیم با افراد در برنامه‌های خبری شرکت می‌کنند در نوبت واکسن کرونا در گیلان قرار گرفتند.

بهمنی با تاکید بر اینکه رسانه‌های مکتوب و غیر مکتوب گیلان باید بر اساس اولویت‌ها خبرنگاران خود را مشخص کنند، تصریح کرد: در سهمیه اعلام شده برای گیلان ضمانتی در واکسیناسیون تمامی خبرنگاران وجود نداشته و رسانه باید به ترتیب اولویت افراد را مشخص کنند.

وی با اعلام سهمیه هر رسانه برای تزریق واکسن کرونا در گیلان گفت: بر اساس آمار، روزنامه‌های محلی ۶، نمایندگی خبرگزاری‌ها پنج، سایت‌های خبری چهار، هفت‌نامه‌ها دو و نمایندگی روزنامه‌های سراسری دو و سایر رسانه‌ها یک سهمیه تزریق واکسن کرونا را دارا هستند.

به گفته مدیرعامل خانه مطبوعات گیلان اگر رسانه‌ای بیشتر از سهمیه اعلام شده خبرنگار میدانی جا مانده دارد می‌تواند در ذیل سهمیه معرفی شده اسامی آنان را قید کند تا در صورت دریافت سهمیه واکسن کرونای بیشتر اقدامات لازم در این خصوص انجام شود.

Share