آقازاده به‌عنوان نماینده آیت‌الله رئیسی در استان گیلان انتخاب شد

اعضای مجمع نمایندگان گیلان میثاق‌نامه‌ حمایت از آیت‌الله رئیسی را امضا کردند

عضو مجمع نمایندگان گیلان در مجلس گفت: ۵خردادماه اعضای مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی میثاق‌نامه‌ حمایت از آیت‌الله رئیسی را امضا کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، محمدرضا احمدی در گفت‌وگو با تسنیم، اظهار داشت: مجمع نمایندگان گیلان در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۵ خردادماه برای نخستین بار در ادوار گذشته و در طول انقلاب میثاق‌نامه‌ای را برای حمایت از آیت‌الله رئیسی به‌عنوان یک رئیس جمهور انقلابی امضاء کردند.

عضو مجمع نمایندگان گیلان در مجلس خاطرنشان کرد: براساس  میثاق‌نامه‌ای که امضاء شد آقای آقازاده نماینده مردم رشت و خمام در مجلس به‌عنوان نماینده آیت‌الله رئیسی در استان گیلان انتخاب شد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: طبق این میثاق‌نامه همه اعضای مجمع نمایندگان استان گیلان در مجلس به‌عنوان اعضای ستاد انتخاباتی آیت‌الله رئیسی در گیلان حضور دارند.

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس گفت: دفاتر نمایندگان استان گیلان در مجلس از ۶ خردادماه به‌عنوان ستادهای انتخاباتی آیت‌الله رئیسی اعلام می‌شود و لذا نمایندگان ما در شهرستان‌ها به‌عنوان محوریت ستاد آیت‌الله رئیسی فعالیت خود را آغاز کردند.

احمدی با تأکید بر بی‌سابقه بودن امضای این تفاهم‌نامه خاطرنشان کرد: این موضوع در طول ادوار گذشته بی‌سابقه بوده که همه نمایندگان پای یک کاندیداهای ارزشی، انقلابی و ولایت‌مدار به پا خیزند.

وی تصریح کرد: تمامی تشکل‌های وحدت ملی، ائتلاف نیروهای انقلاب، مجمع یاران و سایر تشکل‌ها در کنار مجمع نمایندگان استان گیلان در مجلس دست به دست هم می‌دهیم تا دولتی انقلابی، ارزشی و پیرو ولایت در رأس امور قرار گیرد.

Share