پس از کسب نتایج ضعیف؛

احمدرضا جمشیدیان از شهرداری آستارا جدا شد | درخواست برای حضور مجدد پایان رافت

مدیرعامل تیم فوتبال شهرداری آستارا گفت: در پی نشست اعضای هیات مدیره با احمد جمشیدیان سرمربی این تیم با او به دلیل کسب نتایج ضعیف در مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور به صورت توافقی قطع همکاری شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، علی کارگر روز جمعه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: جمشیدیان از مربیان باشخصیت و فنی فوتبال کشور هستند اما متاسفانه در تیم فوتبال شهرداری نتوانستند نتایج لازم را کسب کنند و قطع همکاری با رضایت کامل او صورت گرفت.

وی اضافه کرد: جمشیدیان از اواخر فروردین ماه سرمربیگری تیم فوتبال شهرداری آستارا را بر عهده گرفت و در این مدت تیم شهرداری چهار باخت و یک مساوی کسب کرد و این نتایج ضعیف شایسته تیم قهرمان نیم فصل مسابقات نبود.

کارگر با بیان اینکه هیات مدیره تیم شهرداری آستارا به پایان رأفت بازیکن پیشین پرسپولیس برای سرمربیگری تیم پیشنهاد سرمربیگری داده است، افزود: با توجه به اینکه هیات مدیره، بازیکنان و هواداران از عملکرد رافت در نیم فصل مسابقات راضی بودند حضور او می تواند برای این تیم مثمر باشد.

کارگر افزود: تیم فوتبال شهرداری آستارا با ۳۲ امتیاز از ۲۶ بازی در رده سیزدهم لیگ دسته اول قرار دارد و در هفته بیست و هفتم مسابقات روز ۱۲ خرداد در ورزشگاه وحدت میزبان پارس جنوبی جم خواهد بود.

در مسابقات فوتبال دسته یک کشور ۱۸ تیم از جمله سه تیم ملوان انزلی، چوکای تالش و شهرداری آستارا از گیلان حضور دارند و پس از انجام ۳۴ بازی، تیم های اول و دوم جدول جواز حضور در لیگ برتر دوره بیست و یکم را برای سال ۱۴۰۰ کسب خواهند کرد و ۲ تیم انتهای جدول راهی لیگ دسته دوم خواهند شد.

Share